fervi (Skovv) Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Witajcie Chcę się nauczyć obsługiwać DLL! Ale nie wiem co gdzie wpisać :(( Może wy powiecie co i jak global.funkcja_dlla=external_define('packet.dll','nazwa_funkcji',dll_stdcall,typ_zwracanych_danych{ty_string/ty_real}, liczba_argumentow,typ_wejsciowych_danych{ty_string/ty_real},...{wpisujemy tyle typow danych wejsciowych ile funkcja ma argumentow}) I to jest ten kod :) I teraz tak. Po naciśnięciu guzika, przycisku ma się wywołać ta funkcja i ma wykonać coś takiego DISTANCE_LIGHT = $74; DISTANCE_LIGHTCOLOR = $78; I nie wiem, co gdzie wpisać! zmienna=external_call(global.funkcja_dlla,arg0,...{wpisujemy tyle argumentow ile potrzebuje funkcja zdefiniowana}) I jak wykonujemy to co też gdzie pisać i co oznacza to wszystko, jak możecie napisać. Rozumiecie? ;d;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Eee... nie za bardzo rozumiem ale tutaj jest coś co dotyczy DLL'i dla GM'a ;p https://gmclan.org/index.php?czytajart=36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 external_define definiuje funkcję z dll'a - podajesz typy argumentów oraz nazwę funcji. Ona funkcję kojarzy i zwraca odpowiednią wartość. Teraz tą funkcję wywołujesz za pomocą external_call, podajesz wartość zwróconą przez external_define i argumenty funkcji. Przeczytaj ten artykuł, GM wiele nie potrafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się