Skocz do zawartości

IQ wroga do piłki widzianej z boku...


Dawidds

Rekomendowane odpowiedzi

Nie umiałem lepiej nazwać tematu :P

 

No dobra, to zaczynam :]

 

Chodzi mi o IQ do gry Super Slime Soccer

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=9225

Wyżej macie link :P

 

A teraz odnośnie tematu: jak się wziąć za takie IQ? Bo niemam nawet pomysłu :P Wykręciłem coś takiego:

 

if(distance_to_object(pilkab) < 100)
{
//skok
}

if(pilkab.x > hero2iq.x)
{
//ide w prawo
}
else if(pilkab.x < hero2iq.x)
{
//ide w lewo
}

 

Ale... no nic ciekawego z tego nie wyszło :boxed:

Na marginesie to sorki za ten kod, ale ja go pisalem "z glowy", pisalem doklanie to w grze, tyle, ze tamto skasowalem :P Ale wiecie, o co mi chodzi :P

 

Przyglądałem się dłuższy czas IQ Emotballa, ale.... do nicxzego nie doszedłem.

 

Może (chociaż wątpię...) autor Emotballa (pan Jaklub ;) ) byłby taki miły, aby udostępnić kodzik od IQ? albo chociaż podać jakąś wskazówkę :P

 

To jest "poważniejszy problem", aięc z chęcią dodam do Credits :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może (chociaż wątpię...) autor Emotballa (pan Jaklub ) byłby taki miły, aby udostępnić kodzik od IQ? albo chociaż podać jakąś wskazówkę

Z chęcią.

if(distance_to_object(pilkab) < 100 && y-16<pilkab.y && pilkab.hspeed>-2)
{
//skok
}
if(pilkab.hspeed>0)
{
if(pilkab.x > hero2iq.x)
{
//ide w prawo
}
else if(pilkab.x < hero2iq.x)
{
//ide w lewo
}
}
else
{
//ide w prawo
}

Powinno działać nieco lepiej. Wróg nie będzie skakać bez specjalnej potrzeby, a gdy piłka będzie lecieć w stronę bramki przeciwnika, będzie wracać do swojej bramki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...