PsichiX Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Witam! Oddaje w Wasze rece udoskonalony przyklad chodzenia a'la Almora, wiecej w info. I niech sie wam przyda ;) Klawiszologia: LPM - cel marszu PPM - atak R,T lub kolko myszki - zmiana broni Download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 No i fajne. Mimo, że rzygam już grami z widokiem w stylu almory to to wygląda spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Ładnie wyglada ;) 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Grudnia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 jakby to powiedziało jury małej szansy z tvp2: "Fajny cień, fajnie wygląda, ogólnie super" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 A ja mam prośbę. Mógłbyś mi wytłumaczyć co to są te zmienne: // zmienne odpowiadajace za kierunek wzgledny podczas marszu i ataku (uzywanie timeline'ow jest bezuzyteczne - lepszy efekt daje troche matmy;P) reldir_attack_mov=0 // wartosc kąta obrotu akcji ataku reldir_move_mov=0 // wartosc kąta obrotu akcji chodzenia reldir_attack_rate=8 // przyrost kąta obrotu akcji ataku reldir_move_rate=10 // przyrost kąta obrotu akcji chodzenia reldir_attack_max=80 // maksymalna wartosc kąta obrotu akcji ataku reldir_move_max=30 // maksymalna wartosc kąta obrotu akcji chodzenia reldir_attack=0 // wartosc obrotu wzglednego akcji ataku reldir_move=0 // wartosc obrotu wzglednego akcji chodzenia // obrot wzgledny miecza sword_angle=0 // wartosc obrotu wzglednego miecza sword_move=0 // wartosc kata obrotu miecza sword_rate=10 // przyrost kata obrotu miecza i te działania: if(point_distance(x,y,px,py)>herospeed+1) // jesli odleglosc od punktu docelowego jest wieksza niz predkosc gracza { mp_potential_step(px,py,herospeed,0) // ruch z omijaniem do punktu docelowego reldir_move_mov+=reldir_move_rate // zwieksz kat obrotu chodzenia o podany przyrost } if!(point_distance(x,y,px,py)>herospeed+1)reldir_move_mov=0 // jesli odleglosc od punktu docelowego nie jest wieksza niz predkosc gracza, wtedy wyzeruj kat obrotu chodzenia if(reldir_attack_mov!=0)reldir_attack_mov+=reldir_attack_rate // automatyczna zmiana kata obrotu ataku dla ladnego efektu if(reldir_attack_mov>180)reldir_attack_mov=0 // wyzeruj kat obrotu ataku jesli jest wiekszy od 180 reldir_move=sin(degtorad(reldir_move_mov))*reldir_move_max // obliczanie obrotu wzglednego chodzenia reldir_attack=sin(degtorad(reldir_attack_mov))*reldir_attack_max // obliczanie obrotu wzglednego ataku if(reldir_attack_mov=0)image_angle=direction+reldir_move // jesli kat obrotu ataku jest rowny 0 to do obrotu gracza dodaj obrot wzgledny chodzenia if!(reldir_attack_mov=0)image_angle=direction+reldir_attack // jesli kat obrotu ataku nie jest rowny 0 to do obrotu gracza dodaj obrot wzgledny ataku if(reldir_move_mov=0)direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) // jesli kat obrotu chodzenia jest rowny 0 to kierunek gracza jest rowny kierunkowi od gracza do kursora myszki // obrot miecza if(sword_move=0)if(mouse_check_button_pressed(mb_right))sword_move=sword_rate // jesli kat obrotu miecza jest rowny 0 i wcisniesz PPM to ustaw na wartosc przyrostu kata obrotu miecza if(sword_move!=0) // jesli kat obrotu miecza nie jest rowny 0 { sword_angle=sin(degtorad(sword_move))*90 // obliczenia obrotu wzglednego miecza sword_move+=sword_rate // dodaj wartosc przyrostu kata obrotu miecza } if(abs(sword_move)>180)sword_move=0 // jesli kat obrotu miecza jest wiekszy niz 180 i mniejszy niz -180 to wyzeruj kat obrotu miecza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Eee, ze tak powiem, za duzo by sie rozpisywac by przelac na chlopski rozum (czyli by kazdy szybko zlapal). W sumie to dla wiekszosci i tak wazne jest ze dziala, ale ciesze sie ze ktos pyta 'jak dziala?' - jutro wytlumacze ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 no to ja się pytam, gdzie tutaj ta doskonałość? Bo ja nie widzę niestety :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 No wiesz, nie napisalem ze jest 'doskonaly' ale ze jest 'udoskonalony'. Nie robilem przeciez 'super gotowca' do gry, ale uniwersalny systemik, ktory mozna w miare latwo modyfikowac i dostosowac do gry @down: Dzis juz serio nie moge - i tak ledwo wyblagalem troche czasu, teraz gonie do domciu, jutro bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 To ja czekam aż mi wytłumaczysz jak to działa, bo to że działa to jest tylko 1/4 tego co mnie tak w ogóle obchodzi xD A nie mógłbyś jeszcze dzisiaj? <błagalna mina> za duzo by sie rozpisywac by przelac na chlopski rozum (czyli by kazdy szybko zlapal) To nie rozpisuj się aż tak żeby każdy załapał, wystarczy tak żeby załapał to człowiek z 2gim z nieco ponad przeciętnym iq ^.^ @UP (22.12.07) Buuu.. Buuu... I wczoraj też nie napisałeś :[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 co ja moge powiedziec, genialne i tyle xD 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Szkoda tylko że dla wersji Pro ;////////////////// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 A co ty myslales? Dla takiej rzeczy na pewno pro przeciesz to rzecz... rzecz... To jest cudenko daje 5/5 xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 @Cora Wind - heh, kup sobie pro to nie takie drogie xD a daje tyle mozliwosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilead Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Mi jakos NPC nie zadaje obrażeń bohaterowi. Jakby ktoś iwedział jak to zrobić był bym wdzięczny :( . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 @Cora Wind - heh, kup sobie pro to nie takie drogie xD a daje tyle mozliwosci... Mnie to nie obchodzi czy drogie czy tanie.. największy problem jest z pujściem na poczte;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 największy problem jest z pujściem na poczte;/ A co poczta ma do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Gilead a gdy nie bedziesz mial zbroi to bedziesz widzial hity tez nie wiem dlaczego tak jest moze deph :huh: Pozdrawiam, Pablooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Cudne ! oczywiście 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Sorry że odświeżam stary temat ale mam pytanie jak zrobić aby gdy się założy łuk to nie można było walić z pięści jak się ma miecz ponieważ gdy wróg się przybliży to wtedy atakuje się i z strzały i z pięści jednocześnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Poszukaj skryptu bicia i ustaw warunek, że jeżeli broń to łuk lub różdżka to nie bije. Tylko zostaw skrypt tworzenia czaru i strzał :P Pfff... Mój skrypt już dawno zapomniany :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Tzw. jaki skrypt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Tzn. a nie Tzw. Poszukaj sobie kodu ataku przeciwnika i ustaw, żeby działał on tylko, gdy masz miecz, lub żadnej broni. Proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 A co zrobić by atakował tylko jednego przeciwnika a nie wszystkich dookoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 @UP: Pobaw się point_direction... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 @UP: Pobaw się point_direction... Chyba raczej instance_nearest. @UP: Pobaw się point_direction... Chyba raczej instance_nearest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Fajny przykład :D Zalety: [+] Ludek śmiesznie chodzi [+] Profesjonalnie wykonany [+] Można przerobić na prawdziwego klona Almory Wady Brak Ocena: 5/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 O, fajne :) Chociaż i tak właśnie najbardziej wnerwia mnie to w Almorze - chodzenie myszką (grałem tylko raz dla próby xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się