warcrawt Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Putanka: a) Jak zrobić aby object który podonrza za viwsem nie robił tak że nie nadąża bo jak mam w step : x=view_xport y=view_yport to np view idzie do góry to mój pasek który podąża za wiwem nie nadąża (ucina go ekram) b)Zrobiłem ludka z chodzeniam takim jakie jest do platformówek na faq i teraz jeśli chodzi po platformie na której na początku stał porusza sie zacinając czyli tak: -> | -> | -> | a na innych platformach porusza sie tak: -> -> -> -> cyli płynnie. Jak zrobić by chodził tak samo na każdej platformie ? Tak ładnie piszesz, że aż zasługujesz na wyróżnienie, do tego nazwa tematu woła o pomstę do nieba. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 1. x=view_xview y=view_yview Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 NIE ROZUMIEM CIE !! o co chodzi z tymi strzałkami, napisz jakiego kodu użyłeś... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 a) Jak zrobić aby object który podonrza za viwsem nie robił tak że nie nadąża bo jak mam w step : podąża... o boże... a) tak jak pisał PsichiX B) no tak, ale wytłumaczyłeś, może kod byś dał co? Btw, jakbyś napisał "nastempne moje pytanka" to "noobowskie" nie musisz dodawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 No macie na Faq to na skakanie w grze platformowej. A te strzałki to jak się porusza -> -> ... - płynnie -> | ->|.... - zatrzymuje się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 dalej cię nie rozumiem... if (keyboard_check(vk_left) && place_free(x-6,y)) x-=4 if (keyboard_check(vk_right) && place_free(x+6,y)) x+=4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Pewnie chodzi mu o to że postać mu skacze a nie chodzi płynnie - a czemu to nie wiem... musiałby dać kod :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 a moze to wina maski :) bo z tego co widze z tego: -> | -> | -> | to chyba hero sie "przycina" na chwilke i idzie dalej :) moze masz nierowne sprity. dodaj np. kwadratowe maski (moga to byc takze kola :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 nie... wtedy by się w ogóle nie poruszał... napisz o co Ci chodzi, długo jeszcze mamy zgadywać ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się