hudy0070 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 co mam zrobić ? Mam grę platformową i jeżeli naciśnie się strzałę w np. prawo to postac idzie w prawo przy czym jest animacja chodu ale jak przestaje naciskać strzałkę to dalej jest ta animacja. A regulamin to nie istnieje? 9 punkt. Tym razem nie dam warna, ale uważaj. Marmot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 FAQ... a nie sorka :P to daj w stepie: if keyboard_check_relased(vk_right) { sprite_index=? } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Step if keyboard_chcek(vk_left) { sprite_index=hero_lewo_idzie //i twój kod chodu } if keyboard_check_released(vk_left) { sprite_index=hero_levo_stoi } POmyśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebuilder Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 daj event jak idzie w prawo daj event key release... i tam daj change sprite i w nim daj sprit stojącej postaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 FAQ... a nie sorka :P to daj w stepie: if keyboard_check_relased(vk_right) { sprite_index=? } Step if keyboard_chcek(vk_left) { sprite_index=hero_lewo_idzie //i twój kod chodu } if keyboard_check_relased(vk_left) { sprite_index=hero_levo_stoi } POmyśl keyboard_check_released a nie keyboard_check_relased. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Thx Maskow POprwaiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 no i dalej mam problem teraz z czymś innym a mianowicie : mam sprite postaci z atakiem w lewo i prawo ( jest to gif) jak zrobić żeby wykrywało w którą stronę odwrócona jest postać i w tą samą stronę postać "atakowała" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 if (sprite_index=ide_lewo) { //akcja ataku w lewo =) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 hmm nie działa i mniej więcej nie o to mi chodziło . chcę za pomocą numpada 1 "zaczynać" tą akcję w kierunku w którym jest postać nie zależnie czy idzie czy stoi i żeby to było raz ( 1 animacja) na jedno przyciśnięcie klawisza da się coś takiego zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 if (sprite_index=chodzi_l) { if (keyboard_check(vk_control) ) { sprite_index=atak_l } } O to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 https://gmclan.org/up1558_11_atakowanie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 nic nie działa :( może mógłby ktoś cały skrypt ( łącznie z chodzeniem ) napisać od nowa? Tylko już na dwie strony tzn. atak_l atak_p ( chodzenie tylko w poziomie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 no to powiedz, co nie działa... <_< masz w ogóle zarejestrowanego gm-a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się