Skocz do zawartości

Zmienne


Rekomendowane odpowiedzi

Tam gdzie masz kod strzału, to zamiast tamtego daj to:

if( global.ammo > 0 )
{
    if can_shoot=true
    {
        global.ammo -= 3;

        sound_play(minigun);
        ID = instance_create(obj_player.x,obj_player.y,obj_bullet_mng);
        with (ID) motion_set(obj_player.direction,5);

        can_shoot=false;
        alarm[0]=2
        }
    }
}
else
    show_message( "Nima amunicji.;o" );

 

EDIT

Zapomniałem o global.ammo a nie samo ammo. Poprawione. :B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if ( can_shoot && global.ammo> 0)
{
sound_play(minigun);
ID = instance_create(obj_player.x,obj_player.y,obj_bullet_mng);
with (ID) motion_set(obj_player.direction,5);
global.ammo-=3

can_shoot=false;
alarm[0]=2
}

 

najwyraźniej błędem było odejmowanie ammo przed oddaniem strzału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if !(global.ammo > 0) 
{ show_message('nie masz czym strzelac'); exit }

if ( can_shoot )
{
sound_play(minigun);
ID = instance_create(x,y,pocisk);
ID.speed=5
ID.direction=direction
global.ammo-=3

can_shoot=false;
alarm[0]=5
}

to musi działać !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto co mam w obiekcie controler (Step):

if !(global.ammo > 0)  exit

if ( can_shoot )
{
sound_play(minigun);
ID = instance_create(x,y,obj_bullet_mng);
ID.speed=5
ID.direction=direction
global.ammo-=3

can_shoot=false;
alarm[0]=5
}
if global.ammo <= 0 
{
global.ammo = 0
}
if global.ammo >= 100  
{
global.ammo = 100
}

I idzie ammo na minusie :frusty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...