Skocz do zawartości

Zablokowane Bez akcji w powietrzu


Rekomendowane odpowiedzi

Hmm a ja bym polecił taki sposób:

 

if( place_free( x, y - 1 ) )
     friction = 0.2; //zmniejsz jeśli zbyt bardzo w powietrzu zwalnia
else
{
     friction = 0;

     if( keyboard_check( vk_left ) ) 
         hspeed -= 2;
     else
     if( keyboard_check( vk_right ) ) 
         hspeed += 2;
     else
         hspeed = 0;
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dam caly kod:

 

Space:

sprite_index=Skater_kucniencie;

speed+=1

if speed<1

{

speed=1

}

 

Left:

direction=180;

image_xscale=-1

 

Right:

direction=0

image_xscale=1

 

Relase space:

if ! place_free(x,y+1)

{vspeed = -10}

sprite_index=Skater_ollie;

sound_play(sound0);

 

Create:

if place_free(x,y+1)

{gravity = 0.5}

else

{gravity = 0}

 

Kolizja z ziemią:

move_contact_solid(270,4)

vspeed = 0

if speed>0

{

speed-=0.20

}

sprite_index=Skater_jazda;

 

Kolizja z grindem:

move_contact_solid(270,4);

vspeed=0

speed-=0.3

sound_play(sound1);

sprite_index=Skater_jazda;

if speed<1

{

game_restart();

}

 

Przypominam, w powietrzu ma byc zablokowana spacja, w powietrzu speed ma sie zmniejszac i zeby nie mozna bylo w powietrzu na boki jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...