kakalut Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 yo jestem tu nowy i dopiero zaczynam zabawe z gm potrzebuje kod ktory sprawi ze po nacisnieciu spacji wlaczy sie muzyka postac ktora sie steruje wykona jakas czynnosc(wczyta sie sekwencja spritow) i po ponownym wcisnieciu spacji wykona inna czynnosc, to wszystko :P mam nadzieje ze napisalem to dosc jasno xD prosze o szybka odpowiedz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Jezeli jestes nowy to poczytaj FAQ na stronie glownej Gmclanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Są kursy... Poszukaj na stronie głównej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakalut Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 wole sie uczyc patrzac na gotowy kod ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Co ci da sam kod do nauki skoro go i tak nie zrozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakalut Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 taka ciota z programowania nie jestem, a jak widzisz gotowy przyklad to latwiej wszystko skumac (nie znam zadnych funkcji gmla narazie :P dzis sie dowiedzialem o gm) prosze niech ktos mi pomoze i da ten kod ;/ a nie przekierowuje do jakichs kursow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 W create: spacePress = 0; W step: if( keyboard_check_pressed( vk_space ) ) { switch( spacePress ) { case 0: { sound_play( nazwaDzwieku ); //dodatkowe akcje spacePress += 1; break; } case 1: { //po ponownym naciśnięciu spacePress += 1; break; } case 2: { //... } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakalut Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 dzieki! :D a jak zrobic zeby sprity sie nie zapetlaly? np po 7 spritowej animacji postac "zastygla" na 7 spricie plx o szybka odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 image_speed=0.5 O_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 UP@Adam: Napewno nie tak... Kod powinien byc taki (mniej wiecej): if image_index > 6 { image_speed = 0; } Lub drugie rozwiazanie: if image_index > 6 then image_index = 6 Obydwa rozwiazania sa poprawne. Tylko watpliwosci zostawiam Tobie gdyz: 1 Rozwiazanie: -uzyta funkcja image_speed = 0: Przez to bedziesz musial potem definiowac image_speed tak aby nastepne animacje sie animowaly a nie staly w miejscu. 2 Rozwiazanie: -uzyta funkcja image_index = 6 Przez to po kazdej zmianie sprite'a bedziesz musial definiowac image_index (chociaz pewien nie jestem bo zadko tej funkcji uzywam :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakalut Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 cos nie dziala ;/ nadal sie zapetla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 taka ciota z programowania nie jestem, a jak widzisz gotowy przyklad to latwiej wszystko skumac (nie znam zadnych funkcji gmla narazie :P dzis sie dowiedzialem o gm) prosze niech ktos mi pomoze i da ten kod ;/ a nie przekierowuje do jakichs kursow Mylisz się. nie jest łatwiej zrozumieć, nauczysz się go na pamięć i będziesz umiał tylko daną rzecz zrobić. Nauka polega na tym żeby nauczyć się używać tych wszystkich funkcji i logicznie myśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakalut Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 eh mi latwiej zrozumiec dzialanie funkcji gdy widze je w gotowym kodzie. :sp_ike: co moze byc jeszcze zle ze sprity sie zapetlaja? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakalut Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 no skumalem juz wszystko dziala ^^ dzieki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się