PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam, przedstawiam wam przyklad walki sztucznej inteligencji. Więcej dowiecie sie z przykładu - jest w postaci minigry. Przyklad nie polecam początkującym, ponieważ nie dawałem opisów, co utrudni im zrozumienie. DOWNLOAD Oceniajcie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 No nie wiem co napisać. Po prosty słabe to AI. ;/ Ale tak, tak. Śpieszyłeś się. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Tak, tak... a tak serio to wiem, nie jest perfekcyjna, ale ciagle dopracowuje i w Islandzie Yody bedzie o niebo lepsza, bo jestem w trakcie robienia czegos podobnego do systemu nerwowego, czyli prymitywny mozg (reakcje na bodzce proste i te nieco bardziej zlozone), ale wciaz trzeba dopracowywac, tak wiec puki co dalem aktualny system ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legalize Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 A mi się przyda :) Ocenka to 4/5 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Jak się ustawia długość miecza bo wydłużyłem go i nie wiem gdzie zwiększyć tą wartość. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 zalezy gdzie go wydluzyles ;P jesli w spricie to wszystko powinno grac, jesli za pomoca image_yscale to jasne ze nie zadziala, bo system korzysta z wzorca spritowego, bez wzorca skalarnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Fajny przykład - aczkolwiek prosty bardzo - ale w Islandzie użyję :) W zasadzie w islandzie już mam coś bardzo podobnego ( tylko u jednego rodzaju wrogów) więc wystarczyłoby żebym to sobie rozłożył na npc ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Nie martw sie, jak napisalem wyzej, w twojej grze npc beda mieli niemalze prawdziwa inteligencje (niemalze, bo prawdziwa ludzka bylaby zaje**scie trudna obliczeniowo przez gm) Ciesze sie ze podoba sie wam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 @up: taaaa tylko kiedy ja ją do tej gry wsadzę? ;p Będę musiał zaś system npc przerabiać =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Grunt ze przy pelnej wersji bedziesz mial juz w swojej grze, a system postaram sie zrobic tak by mozna bylo go latwo dostosowac do Islanda, tak wiec cierpliwosci, a efekty was zadziwia... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Spoko tylko się wyrób do świąt xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Bardzo fajne,mozna juz nalać herbaty dla PsichiXa. Tzn.Wg. mnie to bardzo efektownie wyglada,ale troche muli ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Nie jest zbyt ładne toto ;x mogłeś się chociaż postarać ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Konrad-GM dobrze gada, nalać mu płynu Lugola ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 zalezy gdzie go wydluzyles ;P jesli w spricie to wszystko powinno grac, jesli za pomoca image_yscale to jasne ze nie zadziala, bo system korzysta z wzorca spritowego, bez wzorca skalarnego W spricie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Więc powinno wszystko grać. Snake dobrze gadać,nalać mu kwasu siarkowego(VI). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Strasznie mi się tnie, ale fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się