Grela Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Jaki jest kod na ładowanie sprita lub muzyki z określonego(przez nas)folderu??Bo nie chce ładować już sprity i muze w gmie tylko inaczej bez ich ładowania w gmie. I jak nie ma sprite albo muzy to wyskakuje nam informacja o błędzie ładowania plików. BĘDE WDZIĘCZNY ZAMIESZCZE W CREDITS I W PODZIEKOWANIACH W TOPICU Z GRA(z pogrubiona i podkreslona czcionką) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Po pierwsze - to nie jest pytanie zaawansowanych. Po drugie: if !sprite_exists(sprite) sprite=sprite_add(working_directory+'\Data\sprite.gif',tu se ustaw jak chcesz;P) Data to folder z grafiką ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 A po któreś tam to nawet przykład jest. Po kiego sprite_exists? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Żeby niepotrzebnie nie ładował? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 A niby jak ma "niepotrzebnie załadować"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 No żeby ni ładował bez przerwy tego pliku :P Żeby załadował go tylko jeśli nie istnieje... zawsze bezpieczniej ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Poza tym sonique jeszcze nie wie ze gdy kolejny raz zaladuje sprita do tej samej zmiennej to nie bedzie kasowany poprzedni, wiec yoda wyprzedzil jego nastepne pytanie: 'dlaczego po kilku sekundach komp sie resetuje/gra wylacza?' :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Dobra dzieki za ładowanie sprita ale potrzebne mi też ładowanie dźwięku. Yoda jestes w creditsach :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 sound=sound_add(...) ? :U Zajrzałbyś do helpa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Użyj sound_add. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Ale nazwa muzyki to jak gdzie mam wpisać??I np. jak sie skuje to przestaje odtwarzać tą ładowaną muzyke i ładuje inna?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 RTFM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 RFTM! Co??:blink: I z tym ładowaniem sprita to jak włączam to pisze jakieś wrong argument a kod mam taki: if !sprite_exists(hero_spr.gif) sprite=sprite_add(working_directory+'\Data\GFX\hero_spr.gif') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 funkcja sprite_add zdaje się że ma więcej argumętów. Sprawdź sobie ją w helpie albo spójż na sam dól edytora (piece a code) czy ma więcej parametrów niż jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Lol a gdzie reszta argumentów? :> poza tym: !sprite_exists(hero_spr.gif) WTF? chyba !sprite_exists(sprite) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 funkcja sprite_add zdaje się że ma więcej argumętów. sprite_add_from_screen sprite_add_from_surface Ale i Yoda bez tego no hero_spr co pisze to źle działa. EDIT: A wogóle Yoda ten kod dać do create?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 lol wiesz co to argumenty? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 EEE, nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Yoda, a wiesz, że z taką metodą ani rusz? PsichiX, tak, tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 @Tymon: jaką? :U @Sonique: sprite=sprite_add(tutaj znajdują się argumenty funkcji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Ja pier***ole, Yoda co ty piszesz ? cSprite = sprite_add( working_directory + 'Data\GFX\sprite.gif', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ); if !( sprite_exists( cSprite ) ) { show_message( 'Błąd przy ładowaniu pliku ' + working_directory + 'Data\GFX\sprite.gif !' ); game_end( ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 @up: ludzie co wy ode mnie chcecie? :o Mój kod sprawdza czy dany sprite jeszcze nie istnieje... i wtedy ładuje... choć może lepiej przed ładowaniem dać if sprite_exists(sprite) sprite_delete(sprite) sprite=sprite_add() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Yoda i ten kod chcesz w step ? xD Co ty dzisiaj piszesz. Póki nie ma zmiennej sprite, nie możesz z niej korzystać -.- Po co usuwanie sprite'a, i w ogóle co ty piszesz xD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Btw: cSprite = sprite_add( working_directory + 'Data\GFX\sprite.gif', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ); if !( sprite_exists( cSprite ) ) { show_message( 'Błąd przy ładowaniu pliku ' + woking_directory + 'Data\GFX\sprite.gif !' ); game_end( ); } Literówka, zamiast woking ma być working jak coś. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Kurcze nie no tylko przepisalem kod(bez tego "S") i pisze błąd przy ładowaniu pliku narazie to próbowałem na jednym objekcie i to jest sprite hera i w objekcie hera w create ten kod dalem. Może zapodam projekt?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 @Mistrzunio: no tym sposobem można się zabezpieczyć przed niepotrzbenym ciągłym ładowanie tego samego sprita xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 http://www.gmclan.org/up1867_7_pd.gif Co to ma znaczyć ten Pulpitdata :] ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Wiecie co? Wezcie mi powiedzcie co to ma byc? Slonik co Ty odwalasz? Masz Major User a takie pytania zadajesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 NIE jestem Słonik i przestań się w to bawić(offtopic sorka) Ja np. tego niewiem poprostu jest jakiś błąd ale niewiem jaki. Edit: Tamten link zły macie tu nowy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Daj plik projektu (gm6) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się