Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Mam ustawione ze jak glowe wroga dotkne to go zabija, ale zamiast tego to gre restartuje, a powinien wtedy zabić go czyli zdestrojować. Czemu tak sie dzieje?? Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 co źle ustawiłeś może klocek kosz zamiast restartu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Chodzi mi oto, że ma ZABIJAĆ, a nie RESTARTOWAĆ. Po prostu zabić wroga. Jak dotknie mu głowy czyli w stylu mario. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 No to w staw klocek destroy a nie restart -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Listopada 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 ale masz ustawione restartowanie - w takim razie to zmień sprawdź event destroy obiektu który rzekomo się niszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 To jest kod: W kolizji z wrogiem: if (vspeed > 0 and y < other.y+4) { with(other)instance_destroy() } else highscore_show(score); game_restart() Powinno być, że jak "nadepne" na wroga to on sie niszczy, jak nie to pokazuje highscore i sie restartuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 To jest kod: W kolizji z wrogiem: if (vspeed > 0 and y < other.y+4) { with(other)instance_destroy() } else highscore_show(score); game_restart() if (vspeed > 0 and y < other.y+4) { with(other)instance_destroy() } else { highscore_show(score); game_restart() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Pisze, że ten sybol } to extepted czy jakoś tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 if (vspeed > 0 and y < other.y+4) { with(other)instance_destroy() } else highscore_show(score); game_restart() Bez {} na końcu spróbuj -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 @Shylios: żal.hitler.pl xD highscore... będzie mu się po else poprawnie odwoływać a game_restart(); zawsze jeśli nie dasz tam klamr. A co do błędu to na pewno nie jest w tym kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Te kalmry są zbędne, tak samo sie zachowa jak z nimi -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Listopada 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 if (vspeed > 0 and y < other.y+4) { with(other)instance_destroy() } else highscore_show(score); game_restart() Bez {} na końcu spróbuj -.- teraz to jest to samo, co było... @Shylios, nie masz racji. game_restart() wykona się tak czy siak, chyba, ze po drodze było by jakieś exit. prosta sprawa. Po else wykonuje się highscore_show(score); a game restart nie zalicza się już do else. if vspeed>0 and y<other.y+4 { with (other) instance_destroy(); } else { highscore_show(score); game_restart(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 A namieszało mi się XD Ja coś zle przeczytałem i game start zobaczyłem czy jakoś tak xD Sorka mój błąd ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 To jak zrobić, żeby game_restart zaliczało się do else?? Podajcie prosze jakiś dobry kod na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Listopada 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 podaję po raz trzeci if vspeed>0 and y<other.y+4 { with (other) instance_destroy(); } else { highscore_show(score); game_restart(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Jeszcze raz! Jeszcze raz daj :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Działa, i jeszcze jak zrobić, żeby co 10 punktów wróg zwiększał swoją prędkość?? Do tego do osobny Topic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się