Raval Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Jak zrobić aby np. jesli zbliżę sie zbyt blisko do innego objectu,ten pobiegnie za moim bohaterem. Początek mam taki: if distance_to_object(bohater)<150 i nie wiem co dalej ... :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Napewno gdzieś tam zapodzieje się taki skrypt: objekt.direction == bohater.direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raval Opublikowano 19 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Coś nie dużo mi to mówi.....:huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Chodzi o to, że masz wstawić tą linię do kodu XP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Skrypt ten mówi, żeby ten objekt był zawsze obrócony w tym samym kierunku co bohater. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raval Opublikowano 19 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Chodziło mi o to że ten kod nie wyjaśnia mi dalej mojego problemu.... czy mogłby mi ktoś odpowiedzieć konkretniejszymi odpowiedziami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Ja bym zaryzykował taki kod: if distance_to_object(bohater)<150 { objekt.direction == bohater.direction objekt.speed = +1 } Kod był pisany z pamięci więc nie jestem pewien jego bezbłędności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Jak już to speed += 1 :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raval Opublikowano 19 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Coś jest nie tak właśnie z tym: objekt.direction == bohater.direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 19 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 direction = point_direction(x,y,bohater.x,bohater.y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mif@ Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 if distance_to_object(bohater)<150 { move_towards_point(bohater.x,bohater.y,PREDKOSC) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Albo też spróbuj tym motion planingiem co Ranma mówił o nim =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 O rany.. ale żeście zamieszali chlopaka :lol2: No ale jest w tym sporo jego winy bo jak zwyklo sie robic na tym forum rowniez i on nie potrafi dokladnie powiedziec o co mu chodzi. objekt.direction == bohater.direction <- z tym jest wiele nie tak.. po pierwsze operator == jest operatorem porownania a nie przypisania wiec zamiast == musisz tu wstawic = . Po drugie kod ten spowoduje ze przeciwnik bedzie szedl w tym samym ( a nie w twoim ) kierunku a przeciez nie o to chodzi. objekt.speed = +1 spowoduje ze bedzie szedl z predkoscią 1 objekt.speed += 1 spowoduje ze bedzie szedl coraz szybciej ( moze sie nawet zdazyc ze przeskoczy na gonioną postacią :) ) Ja bym polecał odpowiedz ranma_mana ale to jeszcze zalezy o co ci chodzi i jak wyglada plansza... ehh te wasze pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się