Skocz do zawartości

Zablokowane Sentimental (Gra Akcji)


Fallord

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa:Sentimental.gif

Gatunek: Gra Akcji (Widok - Top Down)


Opis:
███Witam,jak już wiecie jestem bardzo początkującym programistą.Zapewne wiecie że ,przesiaduje na tym forum od kilku miesięcy,ale nigdy nie zdecydowałem się stworzenie jakiejś gry.Otóż wynikło to z tego,iz nie umiałem,cokolwiek sam zrobić.Tak powstała wcześniej gra(Chyba,ze 4 osoby ją sciągneły,gra przesiadywała w moim UPLOADERZE - o nazwie Stick Runner).Tak więc serdecznie wziąłem się do roboty,i po zagraniu w Backdown Propy(Pozdrawiam,serdecznie ! :P),miałem zajawke na zrobienie gry akcji,tak więc badając przykłady,zacząłem robić Sentimentala.

███Sentimental to gra akcji,w której wcielamy się w bezimiennego człowieka,którego ktoś uwięził w Magazynie,naszą misją będzie ucieczka z miejsca jakim jest wielki,budynek.Co oczywiscie nie znaczy,że nie będziemy odwiedzać takich lokacji jak;lasy,pustynie.Wszystko wydarzyło się w niedalekiej przyszłości,kiedy to nastał świt i wszyscy powstali z grobu,zamieniając się w zombie.Będziemy musieli przeżyć cały,ten nagły atak "zombiaków".Zadbać o swoją "d**e".Rozwalając tysiące skrzyń,zbierając amunicje a to wszystko po to aby ujść z życiem.Cała gra jest tym,co nauczyłem się do tej pory.Nie twierdze,że wszystko zrobiłem sam !.Chciałbym podziękować dla Lowridera,który wspierał mnie przed i podczas tworzenia gry,na którego mogłem zawsze(no prawie zawsze ! =D) liczyć,a także dla Konrada(KonradGM) który użyczyłswój "śmietnik",w którym znalazlem taki fajny "przykład",telewizora(?).Myśle,że to na tyle wystarczy.Aha,w grze nie ma jeszcze "zainstalowanych" potworków,poprostu mam je w oddzielnym pliku,wciąż udoskonalam AI.Grafika,ludzika wzięta z gry CS2D,w pełnej wersji,nie będzie już tego sprite'a.