Fallord Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Nazwa:Gatunek: Gra Akcji (Widok - Top Down) Opis:███Witam,jak już wiecie jestem bardzo początkującym programistą.Zapewne wiecie że ,przesiaduje na tym forum od kilku miesięcy,ale nigdy nie zdecydowałem się stworzenie jakiejś gry.Otóż wynikło to z tego,iz nie umiałem,cokolwiek sam zrobić.Tak powstała wcześniej gra(Chyba,ze 4 osoby ją sciągneły,gra przesiadywała w moim UPLOADERZE - o nazwie Stick Runner).Tak więc serdecznie wziąłem się do roboty,i po zagraniu w Backdown Propy(Pozdrawiam,serdecznie ! :P),miałem zajawke na zrobienie gry akcji,tak więc badając przykłady,zacząłem robić Sentimentala.███Sentimental to gra akcji,w której wcielamy się w bezimiennego człowieka,którego ktoś uwięził w Magazynie,naszą misją będzie ucieczka z miejsca jakim jest wielki,budynek.Co oczywiscie nie znaczy,że nie będziemy odwiedzać takich lokacji jak;lasy,pustynie.Wszystko wydarzyło się w niedalekiej przyszłości,kiedy to nastał świt i wszyscy powstali z grobu,zamieniając się w zombie.Będziemy musieli przeżyć cały,ten nagły atak "zombiaków".Zadbać o swoją "d**e".Rozwalając tysiące skrzyń,zbierając amunicje a to wszystko po to aby ujść z życiem.Cała gra jest tym,co nauczyłem się do tej pory.Nie twierdze,że wszystko zrobiłem sam !.Chciałbym podziękować dla Lowridera,który wspierał mnie przed i podczas tworzenia gry,na którego mogłem zawsze(no prawie zawsze ! =D) liczyć,a także dla Konrada(KonradGM) który użyczyłswój "śmietnik",w którym znalazlem taki fajny "przykład",telewizora(?).Myśle,że to na tyle wystarczy.Aha,w grze nie ma jeszcze "zainstalowanych" potworków,poprostu mam je w oddzielnym pliku,wciąż udoskonalam AI.Grafika,ludzika wzięta z gry CS2D,w pełnej wersji,nie będzie już tego sprite'a.███Podziękowania także dla Wszystkich o których zapomniałem,powiem jeszcze tylko,że projekt staram się traktować na poważnie i miło by było usłyszeć jakieś małe,dobre opinie!.Chciałbym jeszcze usłyszeć od Was,czy "to coś" nadaje się do kontynuacji,czy nic z tego nie wyjdzie ! Dzięki,za przeczytanie tego wszystkiego.Pozdrawiam Fallord Download: DOWNLOAD - Moja pierwsza gra !Rozmiar pliku: 4.77kbAutorzy:Programowanie: FallordFabuła: FallordGrafika: PsichiX Dobra nowina,oprawą graficzną w grze zajmie się PsichiX x)Muzyka: Ludzix (GMclanowy Rob Westwood ! =D)Credits: KonradGM ! Lowrider + ! Snake ! Jaklub - System żyć(wzięty z przykładu strzelanki i celownik,oczywiście zmienie go w pełnej wersji bądz w najbliższym,nadchodzącym demie.)Screeny:http://www.gmclan.org/uploader/2271/screen1.jpg - Na tym screenie troche pustawo,a to dlatego,że zrobiłem screena w tym miejscu,w którym najbardziej nie chciałem,cóż.Niech będzie i ten.http://www.gmclan.org/uploader/2271/screen2.jpg - Proste menu,mojego autorstwa,efekt wzięty z jakiegoś przykładu(oczywiście usune go w pełnej wersji,nie podtrzymuje klimatu gry) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 grafa spoko,kierowanie bardzo wygodne ja takiego nie potrafię od góry nawet...ogólnie będą wrogowie to będzie dobre,menu tez spoko w sumie to będzie 1 demko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Grafa to dopiero,będzie spoko w pełnej wersji.Gdzie będziemy biegać po dżungli zabijając zombiaków xP.Planuje jeszcze,zmiane broni w grze.Narazie w demie jest tylko jedna.Menu mi się podoba,tylko wypieprze potem tą "spirale" i jakieś fajne tło dam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Uch, a dlaczego dałeś akurat takie dwa screeny, na których praktycznie nic nie widać? Nie wiem, może ja jestem jakiś dziwny, ale z menu nie potrafię się dowiedzieć zbyt wielu rzeczy o grze. Z pierwszego screena też wiele nie wynika, bo się na nim nic nie dzieje, co jest... dziwną reklamówką dla gry akcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Może(Raczej napewno),masz racje,narazie chcem zaprezentowac to co zrobiłem !.Nie dam screenów jak walcze z zombiakami,bo jeszcze w tym demie ich nie ma.Tak naprawde to są dopiero początki tego,co chcem zmienić więc się nie dziw.x).Mam nadzieję,że się rozumiemy.Pozdrawiam Fallord. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Najfajniejsze w tym to jest menu, ciekawi mnie ten efekt takiego jakby spiralnego ognia zapewne na partiklach. Tak to jakoś trochę mało klimatycznie, może muza, kolorki...? i te skrzynie niszczą sie mało dynamicznie. PS: nie za szybko jak na demo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 PS: nie za szybko jak na demo? Tak,szczerze to sam się nad tym zastanawiam,sam nie wiem już czy dobrze zrobiłęm - trudno,założyłem już temat ;/ Najfajniejsze w tym to jest menu, ciekawi mnie ten efekt takiego jakby spiralnego ognia zapewne na partiklach. Tak to jakoś trochę mało klimatycznie, może muza, kolorki...? i te skrzynie niszczą sie mało dynamicznie/ Jestem poczatkującym,nie biore się za jakiegoś mmorpga,tylko pokazuje Wam,co udało mi się do tej pory zrobić.I chciałbym abyście to zobaczyli.Może nie jest,to coś nadzwyczajnego,no ale zawsze coś.Uwaliłem,się tego Senitmentala i obiecuje go dokończyc ! x).Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Gierka zapowiada się ciekawie, ma swój klimacik który mógłby nieźle wciągnąć gracza. Szkoda że w tej wersji gry nie za bardzo można przetestować starcie z przeciwnikiem, wtedy mógłbym bardziej się wypowiedzieć. Póki co, mam małe uwagi. Skrzynie, które służyły mi jako "tarcze" do rozwalania, pozostawiały po sobie garść drzazg które nie dosyć że nieefektownie wyglądały to w dodatku strasznie obciążają mi procka - przy rozwaleniu 4<= tych skrzynek w jednym czasie. Mam nadzieję że coś z tym zrobisz bo na razie jest "amatorsko" :) Chciałbym byś w tej swojej produkcji nałożył większy nacisk na fabułę, niż w innych strzelankach - lubię ciekawe historie bo to ######ście urozmaica grę a nie, typowe chodzenie i rozpierdzielanie wszystkiego co się rusza (chociaż są wyjątki, ale rzadkie :)). Tak, więc kontynuuj tą grę bo może wyjść z tego coś ciekawego. Taka jest moja opinia na pierwszy rzut oka :D Dodaj jeszcze jakieś fajne efekty i zadbaj o realistyczność i fizykę. Grafika: 4/5 (ładna) Muzyka: 4/5 (pasuje do klimatu gry) Wykonanie: 3.5/5 (dobre) więc 4/5 choć to wczesna wersja, i niema co oceniać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Aha,przy okazji chciałbym także przeprosić za te "n00bowskie" napisy na początku,nie wiedziałem co napisać ^^(A "czeba" było coś umieścić) Dzieki,za ocenke.x).Pozdrawiam,Fallord. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 a ja zagram jak bedzie kogo zabijac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 fajne intro, fajne menu. Spox klimat. Rozwalilem wszystkie skrzynie i co dalej ;( ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 oki pogralem rzeczy ktore bym zmienil: mysle ze czarnobiały efekt szumu wygląda ciekawiej od kolorowego, troche zabawy z depth, - skrynki są pod bohaterem (i mozna po nich biegac, to swoja droga tez bym zmienil), a wióry z nich nad nim.. dziwnie to wygląda. acha no i co do skrzyn to imho powinny byc nieco wytrzymalsze, dziwnie wygląda jak takie wielkie pudło pada po 1 strzale :P Reszta grafiki mi sie podoba, czekam aż bedzie można nieco pozabijać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 szum już jest zmieniony i ulepszony :) ja na razie nie oceniam,mówiłem już jak będą wrogowie to dopiero... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Fajna gra, tylko zniszczyłem wszystkie skrzynie i juz nic nie ma do roboty :P 4/5 Bo demo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Gra i grafa spoko... 4/5, chociarz to jest deczko oskubany przykład Jakluba :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 deczko oskubany przykład Jakluba tongue2.gif ?? no nie wydaje mi się -.- Poza tym zapowiada się ciekawie ;) Tylko tak jak mówił snake - skrzynie sux - jak rozwalisz kilka na raz to zwalaniaaaaa :P Oby tak nie było przy potworkach :x Na razie nie oceniam bonie ma zbyt co ;) Btw czy to jakiś błąd z depthami czy tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 gra wyglada dobrze, jednak poczekam na wersje gdzie bedzie mozna kogos rozwalic ;) wkoncuma to byc gra akcji :thumbsup: powodzenia z natepnym demkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 A czemu muzyka w magazynie nagle się urywa ;o? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Swietna muzyka :DD A w grze jest zbyt ciemno - dodaj opcje kontrast! Gra baardzo dobra :D Ale ocene wystawie jak dodasz opcje i opcje "Jasność"! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Yup, ja też mało widziałem, ale zwalam to na swój dziewięcioletni monitor :} Fabuła: Fallordlol XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 deczko oskubany przykład Jakluba tongue2.gif Tutaj,się niestety mylisz...powiedziałem,że z przykładu Jakluba(pozdrawiam ^^),wziałem jedynie "system" żyć. Efekt morwienia telewziora,wygląda teraz wogole inaczej.Dzięki lowrider za pomoc ^^ lol XD Fabułe masz opisaną w pierwszym poście,więc nie loluj xD fajne intro, Tutaj nie ma intra xO mysle ze czarnobiały efekt szumu wygląda ciekawiej od kolorowego, Wzorowałem się na Twojej grze ! =D Spox klimat. Rozwalilem wszystkie skrzynie i co dalej ;( ? Czekać z nieciepliwością na następne demo,albo pełną wersje ! a wióry z nich nad nim.. dziwnie to wygląda. Naprawione ! Fajna gra, tylko zniszczyłem wszystkie skrzynie i juz nic nie ma do roboty Bo to bardzo wczesne demko ;x gra wyglada dobrze, jednak poczekam na wersje gdzie bedzie mozna kogos rozwalic wkoncuma to byc gra akcji Zrobie pierwsze AI to postaram się "zarzucić" nowym demkiem. powodzenia z natepnym demkiem. Wielkie dzięki,trzymam kciuki za miniRPG ^^ A czemu muzyka w magazynie nagle się urywa ;o? Ano,bo nie ja ją komponowałem ! =D (Zrobisz lepszą,to będzie lepsza ! xD) BTW.Co jest,że "QUOTE" nie działa ;< Edit:Działa xD Edit2:Ano,nie działą ;x Edi3:Ano,na niektóre rzeczy nie odpowiedziałem,bodałem za dużo "QUOTE",i wogole przestało działać ! xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 kiedy to nastał świt i wszyscy powstali z grobu,zamieniając się w zombieA normalnie to świt nie nastaje XDD? W takim razie co było takiego w tym konkretnym świcie poza dogodnym momentem do zawiązania akcji >XD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 A normalnie to świt nie nastaje XDD? W takim razie co było takiego w tym konkretnym świcie poza dogodnym momentem do zawiązania akcji >XD? Nie łap mnie tak,za język - to pisałem na szybkiego - pomyśle jutro naprawde nad fabułą xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 A dorobisz ten kontrast? -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Spox, ale dla mnie za ciemno, więc nie oceniam (co nie znaczy, że ta gra ssie). O,o...! Ja mam pomysł co do tego świtu XD "Według pewnej przepowiedni gdy planety ustawią się w rządku ich połączona siła magnetyczna zachwieje równowagą świata. Martwi ożyją, a elektryczność zniknie. Świat pogrąży się w ciemności na 13 dni. Musisz przeżyć itd. itp. etc." Trochę głupie, ale jeśli pozmieniasz większość to może wyjdzie coś jeszcze ciekawszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Spox, ale dla mnie za ciemno, więc nie oceniam (co nie znaczy, że ta gra ssie). Nie oceniasz bo za ciemno ? xO Ludzie mają naprawde dziwne charaktery xDD Ja nie wiem,co Wy z Tą ciemnością ;x Jest chyba w miare ciemno(tak miało byc i raczej będzie) A dorobisz ten kontrast? -.- Ano,nie - gra była by za jasna - chodzi o klimacik ;x Tylko tak jak mówił snake - skrzynie sux - jak rozwalisz kilka na raz to zwalaniaaaaa Oby tak nie było przy potworkach :x Ano,wiem nawet czym jest to spowodowane xO Tak więc,w przeciągu kilku dni to zmienie - robie AI potworków. Btw czy to jakiś błąd z depthami czy tak ma być? Nie,jest to poprostu BUG,w jednym w scripcie xP - Naprawi się - też wiem czym jest to spowodowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Ano,nie - gra była by za jasna - chodzi o klimacik ;xAle u niektórych sylwetka bohatera jest odrobinę widoczna tylko dzięki błyskom przy strzelaniu ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 No dobra,ale czym to może byc spowodowane ? U mnie jest "git,gitara".Macie jakieś pomysły odnosnie ? ;x tylko nie kontrast ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Każdy ma po prostu inny monitor, daj ustawienia jasności i tyle. Jak ktoś będzie chciał sobie zepsuć klimat, to i tak to zrobi, więc lepiej przynajmniej dać trochę wygody :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masgen Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Nie ocenie gry bo mi nie chodzi o_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi