monis Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 hej chce stworzyc gre bardzo znanastatki w c#, mysle ze z tym to sobie poradze, ale problem tkwi w tym ze jest to gra dla dwoch graczy. musze zamiescic ją w sieci zeby dalo sie grac dla dwoch osob albo przynajmniej zeby dalo sie grac miedzy dwoma komputerami w sici lokalnej. nie potrzebna mi jest wersja komputer - gracz tylko gracz gracz jak to sie ma laczyc z netem?? umiem sie poslugiwac mysql, z php tez bym pewnie dala rade. tylko nie mam pojecia od czego zaczac. wszyscy pisza jak zrobic gre ktora mozna sciagnac i w nia grac a malo jest informacji jak zamiescic strone w necie zeby mogli w nia grac uzytkownicy i jak to polaczyc ze stworzona gra dziekuje za wszystkie odpowiedzi :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 naucz się obsługiwać protokół TCP/IP w C#, później powinno pójść gładko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monis Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 naucz się obsługiwać protokół TCP/IP w C#, później powinno pójść gładko. a moze cos wiecej na ten temat :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Listopada 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 wiesz, jeżeli to ma być np. gra przez przeglądarkę, to wystarczy właśnie w php i w mysql, w tabeli z danymi o planszy ustawiasz czas ostatniej aktualizacji (kliknięcia) i kasujesz te starsze niż godzina przy tworzeniu nowej gry, żeby bałaganu nie było. A jak najprościej zapisać taką tablicę? Tworzysz tablicę $plansza[0][0] do $plansza[10][10] a w mysql zapisujesz ją jako serialize($plansza). Potem po odczytaniu dajesz $plansza=unserialize($zmienna); i to jest najprostszy sposób na zapis danych. Więcej o tych funkcjach poczytaj w dokumentacji PHP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Ale to ma być gra w C#. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 a moze cos wiecej na ten temat :) http://pl.wikipedia.org/wiki/TCP/IP jak tego używać w C# - musisz dowiedzieć się już sam, ja niestety nie pomogę. edit: ale to się może przydać: http://www.centrumxp.pl/dotNet/831,1,Komunikator_w_C.aspx . komunikator pisany w C# z użyciem TCP/IP, być może przybliży ci to trochę sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monis Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 To nie koniecznie musi byc z uzyciem php lub mysql. bede pisac program najprawdopodobniej w c# i niewiem jak zrobic zeby dwie osoby graly w ta gre na innych kompach np w sieci. i mam to jakos polaczyc z programem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Kamrat(Pietrus, Jabol) ci powiedział... ^^ Musisz użyć protokołu TCP/IP do : "...jak zrobic zeby dwie osoby graly w ta gre na innych kompach np w sieci. i mam to jakos polaczyc z programem..." Masz nawet linki więc nie wiem w czym problem... A skoro jesteś obeznany z C# powinieneś b. dobrze to zrozumieć... -,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 5 Listopada 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Trzy obowiązkowe serwisy jeśli zajmujesz się C#: 1) http://www.codeproject.com/ 2) http://codeplex.com/ 3) http://codeguru.pl/ Dodatkowo z tego często korzystałem: http://www.java2s.com/Code/CSharp/CatalogCSharp.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monis Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 dzieki za wszystkie odp. napewno skorzystam pozdrawiam :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 5 Listopada 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 btw. W C# masz gotowe klasy klienta i serwera TCP. Kliknij w ostatni link z mojego poprzedniego posta i zjedź na dół, a znajdziesz przykładowe kody implementacji tych klas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się