Shockah Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Udało mi się napisać przykład "Inventory" (baga) i ekwipunku. Mam nadzieję, że się spodoba. Nie dorobiłem jeszcze tylko w ekwipunku miejsca na strzały (jak w Tibii). Grafika przedmiotów też z Tibii, ale to tylko dla przykładu. Download: link. NOWA WERSJA - bez takiego zamieszania w obiektach, inicjowanie za pomocą pętli FOR (było za pomocą pętli REPEAT) KOLEJNA NOWA WERSJA - dodane opisy przedmiotów (zmienna item11 w przedmiotach), naprawione kilka bugów PS: Atak i obrona przedmiotów założonych jest zapisana w zmiennych global.items_attack i global.items_defend. Można więc sprawdzić ile mamy ataku i obrony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 :o 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Grrr, nie lubię jak ktoś zgapia pomysły B) Przykład bardzo dobry, nie zaprzeczę - lepszy niż mój. Spokojnie zasługuje na ocene najwyższą, lecz jest jedno ale: optymalizacja. Człowieku! Jak do tego zajrzałem, to się tak wystraszyłem! Te wszystkie zbędne funkcje, kody. Niby wszystko ok, tylko jak chcesz dodać nowy przedmiot, zwiększyć plecak lub jeszcze coś innego. Szperać w kodzie i szukać odpowiedniego fragmentu? I jak ma to początkujący zrozumieć ? Niestety, póki nie zobaczę optymalnego kody i świetnego plecaku, nie postawie maksymalnej oceny. 8/10 i dodatkowy plus za sam efekt ( który nie ma większego znaczenia, jeśli z tego przykładu ma powstać gra ) Aha, i masz dziwny sposób na zarządzanie wszystkimi tablicami (pętla repeat) :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 No to się będę musiał wziąć za optymalizację :) Pewnie mi trochę na tym zejdzie. No z tym pętlami to jeszcze nie za bardzo łapię o co chodzi w tej pętli for :P Muszę się chyba trochę poduczyć :) Grrr, nie lubię jak ktoś zgapia pomysły Ja nie zgapiłem, zrobiłem ten skrypt kilka dni temu, ale dzisiaj zrobiło mi się żal, że nikt nie może zobaczyć go :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 5/5 Nie dość że solidnie to jeszcze prosto :thumbsup: Jak ja go rozumiem to naprawdę bardzo prosto :P Edit: jak pisałem posta nie było 2 powyżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 [nie na serio]Ha! Ha! Ha! A ja mam lepsze! XD [/nie na serio] Nie grałem w Tibię, (a nie, grałem, ale dla mnie to shit) ale powinno dać się zdejmować broń i ciuchy i powinno być wyłączanie/włączanie ekwipunku. Mógłby być też jakiś krótki opis przedmiotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 [nie na serio]Ha! Ha! Ha! A ja mam lepsze! XD [/nie na serio] Nie grałem w Tibię, (a nie, grałem, ale dla mnie to shit) ale powinno dać się zdejmować broń i ciuchy i powinno być wyłączanie/włączanie ekwipunku. Mógłby być też jakiś krótki opis przedmiotu. Już da się ukryć - klawisz Enter (najpierw pobierz nową wersję) Da się zdejmować ciuchy - kliknij prawym klawiszem myszy. Opisy przedmiotów też już są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Sory za double post, ale: Zamykam temat. Ostatnio wykryłem kilka błędów, które nie wiem jak naprawić i 1 błąd który wiem, ale nie mam po co naprawiać ze względu na inne. Wiadomy mi błąd: 1. Bierzesz broń. 2. Bierzesz miksturkę leczenia. 3. Zakładasz broń. 4. Przy braniu następnej miksturki nie dodaje jej do tamtej, lecz zajmuje nowe pole. Jakby ktoś poprawił mi te błędy, to proszę o pisanie na PM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Triple post? :) No to tak. Dzięki RaistlinBlackRobe za małą naprawę kodu. "Wiadomego mi błędu" jeszcze nie naprawiałem, narazie starałem się, żeby nie było błędu ze ściąganiem z siebie przedmiotów (ściągają się nie te przedmioty, co trzeba). Udało mi się zrobić, żeby pokazywało dobre sprite'y, ale i tak ściąga złe przedmioty (nie z tych miejsc na jakich klikniemy prawym klawiszem myszy). Mógłby ktoś jeszcze zaglądnąć do kodu? :) Link: Inventory & Equipment - popr1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 masz jeszcze 1 blad, jak chcesz upuscic przedmiot na ziemie to wyskakuje blad^^ mozesz go poprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się