Gilead Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Co tu nie tak napisalem?? ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_paletka_2: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: instance_nearest(x,y,obj_pileczka) = pilka; at position 36: Unexpected symbol in expression. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 instance_nearest nie można ustawić samodzielnie, można tylko odczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilead Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 To jak miałbym to napisać?? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Nawet nie wiemy, jaki chcesz osiągnąć efekt, podałeś tylko treść błędu. Napisałem to, co mogłem. Skąd mamy wiedzieć, co chcesz uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilead Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Chce zeby obj_paletka_2 szedl do do najbizszego obj_pileczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 pilka=instance_nearest(x,y,obj_pileczka) move_towards_point(plika.x,pilka.y,4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilead Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Wielkie dzieki!!! A jak zrobic zeby obj_paletka_2 wykrywal czy pilka jest w roomie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 if ( instance_exists(pilka)) {akcja} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilead Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Dzieki!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 pilka = instance_nearest(x,y,obj_pileczka); A to w chodzeniu: move_towards_point(pilka.x,pilka.y,3); BTW. Nie wiem czy to dziala w 30 sekund to wymyslilem :P ... @UP: A ja myslalem, ze jemu chodzi o podchodzenie do najblizszej pilki... Widocznie niektorzy ostro kombinuja :) UP@Marek.S Czy Ty zawsze musisz byc szybszy :P ? Ehh... Ide na emeryture :) DOWN@ Bo mam FFoX2 i sobie otworzylem wszystkie nowe tematy do Tabow :P Moze dlatego XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Nie wiem jak tu to robisz że byłeś wolniejszy ode mnie o całe 13 min :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się