Nirvan Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Mam zrobiony objekt o nazwie objGracz i objGlowa . Chce zrobić tak aby glowa podążała za playerem , ale gdy ustawie w stepie: x=objGracz.x; y=objGracz.x; To glowa za wolno lata i jest coś takiego : glowa odlatuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 W end stepie jest szybciej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 image_speed bodajże ;d;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Daj to do drawu, a nie stepu. Głowa powinna się trzymać, a zresztą gra bedzię szybsza(nie będzie mulić). EDIT: Interpunkcyjny miałem, ale poprawiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Mam zrobiony objekt o nazwie objGracz i objGlowa . Chce zrobić tak aby glowa podążała za playerem , ale gdy ustawie w stepie: x=objGracz.x; y=objGracz.x; To glowa za wolno lata i jest coś takiego : glowa odlatuje . x=objGracz.x; y=objGracz.y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 użyj move_towards_point(x,y,speed) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się