Adamosca Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Prosze o pomoc. Mam taki przykład gry mmo, w ogóle jest spoko, ale tam kazdy client ma swoją plansze, a ja wogóle nie wiem jak by to można zrobić by pobierał plansze z servera, albo chociaż by pobierał same miejsca postoju i ruchy tych potworków i innych clientów. :huh: Ludzie pomóżcie Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Widze ze dopiero wczoraj doszles, wiec Gmem raczej sie dlugo nie zajmujesz. Zacznij od gier single player, potem mozesz sie zabierac za MMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Robie już dłuższy czas , ale od tygodnia mam neta, a pozatym mój kuzyn bawi sie tym bardzo długo i wiele rzeczy mnie nauczył. Pomoglibyście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Podstawowe funkcje przesyłania danych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Kolejny z glupim tematem xD wiesz ile takich tematów było? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Musisz opracować strukturę pliku z levelem, a potem wysyłać go klientom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 ściągaj z serwera tylko zmienne odpowiadające pozycjom obiektów po otrzymaniu stwórz obiekt w odebranej pozycji ;P Ruchy obiektów: wysyłaj pozycję obiektu do innych graczy, po odebraniu ustaw obiekt w danej pozycji np: x=odebranawiadomoscx y=odebranawiadomoscy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 wszystko ładnie pięknie, tylko jak zrobić by serwer wysłał dane a client to odebrał. Czyli jak to napisać w skrypcie, bo ogółem to wiem o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Ściągnij sobie jakiś przykład mmo i przeanalizuj nie? Oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 nie jestem jasnowidzem, jak mam ci napisać co i jak skoro nawet nie wiem czego używasz do łączenia kompów. Może trochę opisz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Czy to jest może w controllerze mplay_message_send qw tym przykładzie co ja mam to po naciśnięciu entera to wysyła wiadomość do serwera? czy to takie same polecenie tylko inna zawartość w nawiasie, czy coś całkiem innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Oj widzę że tu podstawy się kłaniają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi