Masgen Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 A wiec :P mam pytanie jak zrobic zeby bohatera przenosilo do drugiego roomu jak zabije all potworki ? O_O albo moze byc tez ze musi uzbierac 100 punktow albo cos takiego :P Z GORY DZIEKUJE !! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 https://forum.gmclan.org/index.php?act=Search&f=30 I poszukaj se o zmiennych, albo poczytaj arty z serwisu nt. temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 A wiec :P mam pytanie jak zrobic zeby bohatera przenosilo do drugiego roomu jak zabije all potworki ? O_O albo moze byc tez ze musi uzbierac 100 punktow albo cos takiego :P Z GORY DZIEKUJE !! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 pisze to z (rozwalonej) głowy if global.potworki <1 { room_goto(następny level); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masgen Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 ok dziekuje za szybka odpowiedz :) i za to ze mnie nie zjechaliscie o_o Aha jeszcze jedno chodzi o to ze ja mam 5 rodzajow potworkow ;D i 5 map ;p i jak to zrobic zeby na kazdej mapie musial wybic all potworki :P bo kazdy to inny rodzaj wyglad itd :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 wstawiasz 5 ifów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masgen Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Zrobilem tak jak on tu pokazal i wstawilem 5 tych gowien, ale jak zabije 12 potworow w 1 roomie to nie przechodzi do 2 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 a wstawiłeś ify jeden pod drugim i na koniec dopiero jeden raz teleport ? a tak btw. 9. Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp., a tematów w dziale Multimedia "Potrzebuję grafiki/muzyki". Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie. Nie wpisuj swojego pytania tylko w formie tytułu tematu, nie informując w poście raz jeszcze o co dokładnie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Po co 5 ifow :| Robisz obiekt zalozmy potworki Kazdemu potworkowi tam gdzie masz wybor sprita, nizej solid, maske i parent. Kazdemu dajesz za parenta ten obiekt potworki, a potem piszesz: if instance_number(potworki) = 0 room_goto_next(); I kazdemu nowemu potworkowi za parenta dajesz obiekt potworki - logiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masgen Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Po co 5 ifow :| Robisz obiekt zalozmy potworki Kazdemu potworkowi tam gdzie masz wybor sprita, nizej solid, maske i parent. Kazdemu dajesz za parenta ten obiekt potworki, a potem piszesz: if instance_number(potworki) = 0 room_goto_next(); I kazdemu nowemu potworkowi za parenta dajesz obiekt potworki - logiczne. Ale to wstawic w creat, step czy gdzies indziej?:D albo sam sprawdze ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Logika, gdzie ma sprawdzac ilosc potworkow? Na wejsciu czy przez caly czas trwania rooma? Pomysl troche.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masgen Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 wpisalem to w creat i nie dziala jeszcze sprobuje w step :D EDIT: Eh w step tez nie dziala x| Hmm a te if instance_number(potworki)= 0 room_goto_next(); To wstawic dla tego obiektu potworki czy dla potwora?:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 dla obiektu który cały czas będzie na planszy, bo jak potwory znikną to jak ten kod sie wykona ? poza tym, kod który dasz w tym "głównym potworze" zostaje zastąpiony innym jeżeli w poszczególnych dzieciach - potworkach dasz w tym samym zdarzeniu cokolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się