def jam fight for ny Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Mam problem z tym że jaki direction taki sprite??? chyba nie muszę tłumaczyć ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 FAQ!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 CO? nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 { if directinon=ileśtam sprite_index=sprite } Mam nadzieję że o to chodzi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 NIE chodzi mi o coś takiego jak np. będzie direction=niewiem...96 to w tym kierunku będzie obrazek!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 to o image_angle może chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 @def... : Napisz dokładniej o co Ci chodzi X_x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 to o image_angle może chodzi... TAK ALE JA NIE MAM ZARAJESTROWANEGO GM 7 EDIT:hmmm... powiem to tak direction=image_index Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 A może tak image_angle=direction ? Nie sprawdzę teraz ale powinno być dobrze. A i to daj w Create obiektu a np. klawisz lewy to direction+=twoja_liczba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Zajrzyj do FAQ punkt 14 X_x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 TAK ALE JA NIE MAM ZARAJESTROWANEGO GM 7 musisz zrobić animacje w gm editor 36 klatek obracania twojego obrazka, kod kiedyś podawałem ale nie pamiętam spróbuj poszukać direction=image_index/36 ? poszukam może ten kod... hmm może tak > image_single=direction/36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 hmm może tak > image_single=direction/36 dokładnie. tzn to jest wersja do 10 klatkowej animacji. Jak masz 36 klatek to image_single=direction/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 mam mały problem nie na temat bo nie wiem jak zrobic by object1 chodził po środku roomu bo mam 640 Width 480 Height a w view in room W:288 i H:288 to co wpisać w object following? (Hbor:???,Vbor:???) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Jakbys wiedzial co to znaczy object following to bys wiedzial :/ Czemu sie bierzecie za GM jak nie znacie angielskiego, ludzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 emm... znam angielski ale nie wiem jak wyliczyć żeby tu wpisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 288/2 = 144 musisz to teraz umiejetnie wykorzystac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 mam mały problem nie na temat bo nie wiem jak zrobic by object1 chodził po środku roomu bo mam 640 Width 480 Height a w view in room W:288 i H:288 to co wpisać w object following? (Hbor:???,Vbor:???) ja na buraka daje 550 musisz wybrać obiekt wcześniej za którym podąża kamera Jakbys wiedzial co to znaczy object following to bys wiedzial :/ Czemu sie bierzecie za GM jak nie znacie angielskiego, ludzie.. ja nie znam ale coś tam kapuje z tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 widać nikt biednego def jam fight yoł for ny'a nie zrozumial :( jemu chodzilo co wpisac w hbor i vbor zeby obiekt byl na srodku :D ale to troche dziwnie napisal. a odpowiedz dalem w poprzednim poscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 widać nikt biednego def jam fight yoł for ny'a nie zrozumial :( jemu chodzilo co wpisac w hbor i vbor zeby obiekt byl na srodku :D ale to troche dziwnie napisal. a odpowiedz dalem w poprzednim poscie. chyba Ty czegoś nie zrozumiałeś jak tam wpisze 550 to na pewno będzie po środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 ok faktycznie ale 144 tez dziala :D a tak btw. nie zauwazylem ze Ty mu podales tam jakas liczbe inaczej bym sprawdzil zanim bym napisal :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się