Skocz do zawartości

Zablokowane sposów na rts


Rekomendowane odpowiedzi

chciałbym podzielić się moim doświadczeniem:

 

gdy zrobimy jednostkę z rozkazem ataku danego obiektu to mamy problem jeśli chcemy wprowadzić kilka typów wroga

 

proponuje by w CREATE wroga ustawić global.ID na jego ID

 

potem nadal w CREATE kazać mu stworzyć obiekt o nazwie wrug_marker

 

w create wrug_marker zrobić zmienną owner = global.ID

 

w step wrug_marker x=(owner).x y=(owner).y

 

potem wystarczy że obiekt gracza będzie strzelał w stronę wrug_marker

 

a ponadto wrug_marker nada się do wyświetlenia hp dla swojego (owner)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O.o co to?

 

Hmm... Nie rozumiem?

 

SLOWNICZEK:

wrug = wrog bo wrogi (jest mi ten kraj :lol2: )

 

Hmm... Sadzac po jakosci posta, wnioskuje, iz jestes zwyczajnym spamerem itp. :twisted: Pozatym po co nam taki kod jezeli dzial nazywa sie:

Skrypty, przyklady, dodatki, silniki 3D dla GM

 

Teraz wyliczanka:

Czy jest to skrypt? = Nie sadze...

Czy jest to przyklad? = Nie <_<

Czy jest to dodatek? = Nie <_<

Czy jest to silnik 3D? = Nie <_<

 

Hmm... Nastepna mysl :) Dlaczego temat nazywa sie "sposow na rts"? Co to za slowo sposow?

 

:twisted: Ale zyla ze mnie... :twisted: Tak wiem o tym, ze jestem diabelskim pomiotem... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Twoja ortografia sprawia, że mój żołądek zwraca swoją treść, a ja pływam w swojych wymiotach.

 

Dokładnie :] Jak czytałem słowo wrug_marker to myślałem że padnę... poza tym po co dajesz takie za przeproszeniem gówno do tego działu? :| Daj jakiś konkret a nie...

 

Btw po cholerę tak się męczyć z tym ID? nie lepiej ustawić wrogom parenta? i odwoływać się przy ataku do niego - jak dla mnie 100 razy wygodniej i wydajniej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...