MAK Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 chciałbym podzielić się moim doświadczeniem: gdy zrobimy jednostkę z rozkazem ataku danego obiektu to mamy problem jeśli chcemy wprowadzić kilka typów wroga proponuje by w CREATE wroga ustawić global.ID na jego ID potem nadal w CREATE kazać mu stworzyć obiekt o nazwie wrug_marker w create wrug_marker zrobić zmienną owner = global.ID w step wrug_marker x=(owner).x y=(owner).y potem wystarczy że obiekt gracza będzie strzelał w stronę wrug_marker a ponadto wrug_marker nada się do wyświetlenia hp dla swojego (owner) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 O.o co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 O.o co to? Hmm... Nie rozumiem? SLOWNICZEK: wrug = wrog bo wrogi (jest mi ten kraj :lol2: ) Hmm... Sadzac po jakosci posta, wnioskuje, iz jestes zwyczajnym spamerem itp. :twisted: Pozatym po co nam taki kod jezeli dzial nazywa sie: Skrypty, przyklady, dodatki, silniki 3D dla GM Teraz wyliczanka: Czy jest to skrypt? = Nie sadze... Czy jest to przyklad? = Nie <_< Czy jest to dodatek? = Nie <_< Czy jest to silnik 3D? = Nie <_< Hmm... Nastepna mysl :) Dlaczego temat nazywa sie "sposow na rts"? Co to za slowo sposow? :twisted: Ale zyla ze mnie... :twisted: Tak wiem o tym, ze jestem diabelskim pomiotem... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 no dobra udowodnię że to działa i jest wygodniejsze i wyśle przykład nie jarzycie to nie piszcie opiepszu do mnie bo gdyby nie działało to bym tego nie napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Nie testowałeś tej metody dokładnie na 100%. 1. Jest niewydajna. 2. Źle objaśniona. 3. Twoja ortografia sprawia, że mój żołądek zwraca swoją treść, a ja pływam w swoich wymiotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 3. Twoja ortografia sprawia, że mój żołądek zwraca swoją treść, a ja pływam w swojych wymiotach. Dokładnie :] Jak czytałem słowo wrug_marker to myślałem że padnę... poza tym po co dajesz takie za przeproszeniem gówno do tego działu? :| Daj jakiś konkret a nie... Btw po cholerę tak się męczyć z tym ID? nie lepiej ustawić wrogom parenta? i odwoływać się przy ataku do niego - jak dla mnie 100 razy wygodniej i wydajniej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Łał, odkryłeś Amerykę, chłopie! ;> Nie wiem, po co ten topic, tak tez zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 18 Października 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 gdy zrobimy jednostkę z rozkazem ataku danego obiektu to mamy problem jeśli chcemy wprowadzić kilka typów wrogaNie mamy, bo używamy opcji parent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi