Colak Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 1. Jest jakiś object np. drzewo, wstawiam powiedzmy ten sam object 10 razy na jednej mapie i czy da się zrobić, że kazdo drzewo ma osobne właściwości, np. punkty życia? Czy musze zrobić 10 objectów drzew? 2. Skok: Jak zrobić, że jak nacisne np. strzałke up. i jakiś koleś stoi w prawo, to skacze i wyświetla się sprite skoku w prawo i coś takiego że jak stoi obrócony w lewo to pokazuje się sprite skoku w lewe też na przycisku strzałka up. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 1. nie używaj gm-owego health(on działa jak zmienna globalna), lepiej zrób to na własnych zmiennych w create: hp=100 e evencie ataku na drzewo: hp-=10 :D 2. if (keyboard_check(vk_up) && not place_free(x,y+1)) { if (sprite_index=spr_lewo) sprite_index=spr_skoklewo if (sprite_index=spr_prawo) sprite_index=spr_skokprawo vspeed-=10 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się