Skocz do zawartości

Colak

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Colak

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, chcę zrobić, aby postać jak jest w lewo obrócona to pocisk leci w lewo itd. i mam taki kod: W create pocisku self: if (sprite_index=up) then vspeed=(-10); if (sprite_index=down) then vspeed=(10); if (sprite_index=prawo) then hspeed=(10); if (sprite_index=lewo) then hspeed=(-10); W evencie press space self: instance_create(x+5,y+5,obj_pocisk) Aha.. no i w tym problem, że jak nacisne tą spacje, to pocisk stoi w miejscu.
  2. Tylko, że wtedy kamera przesunie się dopiero, jak obiekt car będzie w połowie mapy. I opcja Hsp- -2 Vsp- -2 nie jest dostępna
  3. Witam, zrobiłem auto i ustawiłem, że gdy jedzie, kamera za nim podąża i tak się dzieje, lecz jak auto jedzie, to kamera skaka choćby miała parkinsona.. W zakładce vievs mam takie ustawienia: Enable the use of Vievs - zaznaczone Visible - zaznaczone Viev in room: X-0 Y-0 W-640 H-480 Port on screen: X-0 Y-0 W-640 H-480 Object following: car Hbor-320 Vbor-240 Hsp- -1 Vsp- -1 Rozmiar mapy: 640x3000
  4. 1. Jest jakiś object np. drzewo, wstawiam powiedzmy ten sam object 10 razy na jednej mapie i czy da się zrobić, że kazdo drzewo ma osobne właściwości, np. punkty życia? Czy musze zrobić 10 objectów drzew? 2. Skok: Jak zrobić, że jak nacisne np. strzałke up. i jakiś koleś stoi w prawo, to skacze i wyświetla się sprite skoku w prawo i coś takiego że jak stoi obrócony w lewo to pokazuje się sprite skoku w lewe też na przycisku strzałka up.
  5. Colak

    Ruch

    Wiem jak zmieniać spirte tylko co zrobić żeby się powtarzały?
  6. Mógłby ktoś posłać przykład ruchy? Tzn. jak idzie np. w prawo to mu sie nogi ruszają.
  7. Tu masz (to musisz zrozumieć): http://img488.imageshack.us/img488/2643/b00000004ca0.jpg http://img488.imageshack.us/img488/2643/b00000004ca0.jpg http://img488.imageshack.us/img488/2643/b00000004ca0.jpg http://img488.imageshack.us/img488/8117/b00000007ky4.jpg
  8. Najłatwiej zrób to w klockach. Ustaw event keybor jako W, następnie klocek żeby szedł do góry. Następnie ustaw w klockach event: Key relase W i w funkcjach że gdy to się stanie postać się zatrzymie.
  9. Jest może taki skrypt że gdy wezmne np. amunicje do ona się pojawi np. po 20 sekundach? I coś takiego, żeby pojawiało się w wyznaczonych KILKU pozycjach,
  10. Tytuł: Dwaj sąsiedzi Gatunek: Zręcznościowa Opis: Zabij wroga zanim on zabije ciebie. Download: http://www.gmclan.org/up2291_4_0423cdd0c7.html Rozmiar pliku: 1MB Obsługa: Gracz 1: Sterowanie - Strzałki Strzał - Control Gracz 2: Sterowanie - WSAD Strzał - Spacja Autorzy: Programowanie: Colak Fabuła: Colak Grafika: Colak Muzyka: Colak Screeny: http://img238.imageshack.us/img238/9246/sasiedziuu0.png http://img71.imageshack.us/my.php?image=b00000002hw7.jpg Dodaj do jutra screeny, albo dostaniesz warna. (screeny robi się przyciskiem Print Screen a potem Wklej w Paint) Marmot. Pozwoliłem sobie dodać jednego - i ten imo wystarczy. =P Tymon EDIT: Gra została jeszcze zaaktualizowana o efekt pogodowy.
  11. Zrobiłem sobie ikonke w rozmiarze 32x32, a przy zmienianiu w Game Makerze wyskakuje mi: Only 32x32, single icons are supported. Co jest nie tak? EDIT: Już wszystko działa.
  12. Gdy jest ikona uruchomienia gry, to obrazek tej ikony w jakim jest formacie, bo potrzebuje w mojej grze zmienić. Np. w grze złap klałna ikona startu to czerwone kółko.
  13. Zoribłem w mojej grze życie i zamiast ubywać po 5 to raz ubędzie i sie gra restartuje. Zamieściłem ją tu: https://gmclan.org/up2291_11_gra.html Mógłby ktoś powiedzieć czemu się tak robi? :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...