Bixon Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Wiele osób robiących gry pisze, że z powodu wielkości roomu postanowiło go podzielić na np.4 części, np. tak jak jest w Almorze... I chodzi mi o to jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Robisz 4 osobne roomy i granice, po ktorych przekroczeniu wyliczaja twoja pozycje w nowym roomie, zapisuja do zmiennych globalnych, a potem wczytuja je po przejsciu do nastepnego rooma (czesci sceny). Oczywiscie w opcjach rooma musi byc persistent, by nie zaczynac rooma od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Robisz 4 osobne roomy i granice, po ktorych przekroczeniu wyliczaja twoja pozycje w nowym roomie, zapisuja do zmiennych, a potem wczytuja je po przejsciu do nastepnego rooma (czesci sceny). Oczywiscie w opcjach rooma musi byc persistent, by nie zaczynac rooma od nowa. tak, i nalezy pamietać o cofnięciu postaci o kilka pikseli, aby po powrocie nie była znów w miejscu gdzie nastąpił teleport, bo wpadniemy w pętlę teleportowania. Dlatego lepiej zapisywać nową pozycję np. do globalnej i w momencie startu planszy przestawiać naszą postać na pozycję ze zmiennych globalnych (event Room Start) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się