Skocz do zawartości

Zablokowane myszka


KoRn

Rekomendowane odpowiedzi

sieemkaa,

 

mam taki kod (w 3d):

display_w=display_get_width()/2;
display_h=display_get_height()/3;


change_x=(display_mouse_get_x()-display_w);
change_y=(display_mouse_get_y()-display_h);


player.direction-=change_x/46;
zd+=change_y/80;


if zd<10 zd=10;
else if zd>60 zd=60;

else if zd>89 && ile>40 zd=89;


display_mouse_set(display_w,display_h);

 

i jak zrobić, żeby kursor nigdy tak nie latał, jak się ruszy myszką, :) tylko był w miejscu :blink:

 

mam nadzieję że zrozumieliście :blink: ? aha, i dam do credits'ów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci powiem ze masz blad:

zamiast

display_h=display_get_height()/3;

daj

display_h=display_get_height()/2;

 

Bo tamta trojka w display_h byla przyczyna ciaglego 'latania' kursora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to w takim razie wylacz pokazywanie kursora i zamiast niego zrob object rysujacy go to nie bedzie tego efektu latania (jesli o to ci chodzilo).

Jesli jednak znow nietrafilem to pokaz screena, cokolwiek, co by przyblizylo problem :)

PS. wydaje mi sie ze ta trojka jednak doprowadza do tego ze myszka wciaz ucieka do gory...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec opisz dokladniej bo chocbym chcial to nie potrafie ci tego z mysli wyczytac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

to ukryj prawdziwy kursor, a ten sztuczny maluj tak

var vx,vy;
vx=view_xview[0];
vy=view_yview[0];

draw_sprite(spr_myszka,0,vx+320,vy+240);

320 i 240 to oczywiście 640 i 480 dzielone przez 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...