KoRn Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 sieemkaa, mam taki kod (w 3d): display_w=display_get_width()/2; display_h=display_get_height()/3; change_x=(display_mouse_get_x()-display_w); change_y=(display_mouse_get_y()-display_h); player.direction-=change_x/46; zd+=change_y/80; if zd<10 zd=10; else if zd>60 zd=60; else if zd>89 && ile>40 zd=89; display_mouse_set(display_w,display_h); i jak zrobić, żeby kursor nigdy tak nie latał, jak się ruszy myszką, :) tylko był w miejscu :blink: mam nadzieję że zrozumieliście :blink: ? aha, i dam do credits'ów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Ja ci powiem ze masz blad: zamiast display_h=display_get_height()/3; daj display_h=display_get_height()/2; Bo tamta trojka w display_h byla przyczyna ciaglego 'latania' kursora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 eh, ale to jest ustawienie kursora, żeby było dzieś tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 A to w takim razie wylacz pokazywanie kursora i zamiast niego zrob object rysujacy go to nie bedzie tego efektu latania (jesli o to ci chodzilo). Jesli jednak znow nietrafilem to pokaz screena, cokolwiek, co by przyblizylo problem :) PS. wydaje mi sie ze ta trojka jednak doprowadza do tego ze myszka wciaz ucieka do gory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 właśnie tak zrobiłem <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Wiec opisz dokladniej bo chocbym chcial to nie potrafie ci tego z mysli wyczytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 to ukryj prawdziwy kursor, a ten sztuczny maluj tak var vx,vy; vx=view_xview[0]; vy=view_yview[0]; draw_sprite(spr_myszka,0,vx+320,vy+240); 320 i 240 to oczywiście 640 i 480 dzielone przez 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 dzięki gnysiu :3 zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi