trolu122 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 jaki jest kod żeby pocisk po wystrzeleniu ciągle zmniejszał swoją predkość aż dojdzie do 0? :D domyslam sie ze to w stepie cos trza maznąć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 se the fritction :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 friction = 0.1; :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Skoro wiesz że w stepie, to czemu nie spróbowałeś tam wpisać np. if speed>0 { speed-=1; } ? Sądze że poradził byś sobie z tym problemem, gdybyś chociaż spróbował, a nie odrazu leciał na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 myslisz sie Micanser. nie leciałem od razu na forum. b[6,2]-=1 takie cos wymużdzyłem :] i co łyso ci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 yyy nawet ja poczulem sie jak perfidna łysa pała ;p ale Mic ma racje, troche przesada jesli chodzi o poziom zaawansowania pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 no ale co ja poradze że nic nie umiem :D a jak potrzebuje to szukam (nawet szukałem!) a jak nie znajde to kombinuje co zwykle nie wychodzi więc pytam. cały czas sie ucze :P i czemu b[6,2]-=1 nie działało? :/ i w ogóle nigdzie mi to nie działa, skoro pod tym kryje sie jakaś wartość to czemu nie jest ok? i tak np. chce zeby po zatrzymaniu sie pocisk wybuchł step -> if b[6,3]<1 { instance_create(x,y,wybuch) instance_destroy() } if sprite_index=(pocisk_03) { image_speed=1 } friction = 0.1 czemu nie działa? :( DZIAŁA! step-> if speed=0 { instance_create(x,y,wybuch) instance_destroy() } if sprite_index=(pocisk_03) { image_speed=1 } friction = 0.1 równe 20 min sie męczyłem :] tylko niech jeszcze ktoś powie czemu tego b[6,3] nie przyjmuje ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Po co Ci do tego tablice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 to samo mnie zastanawia ;) skad wytrzasnales te tablice? nie wystarczy wpisać po ludzku 'speed'?.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 widzę że cały czas bazujesz na moim przykładzie... to wyjaśnia te tablice :) ( mogę się mylić :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 heh masz zupełną racje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Ja tam bym wolał użyć speed, lub jeśli to nie jest strzelanka z góry, i np nabój leci tylko poziomo, to na własnej zmiennej z prędkością... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 no tylko gra jest z góry, no i juz wszystko na tych tablicach sie opiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 myslisz sie Micanser. nie leciałem od razu na forum. b[6,2]-=1 takie cos wymużdzyłem :] i co łyso ci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Dziwnie wygląda to wszystko na tablicach... albo dziwacznie mużdżysz (?), albo użyłeś zbyt skomplikowanego sposobu a można było 100x prościej.... no czyli tak czy siak... dziwacznie mużdżysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się