bartas Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Szukam jakiegoś dobrego silnika fizycznego dla gier 3D oraz silnika 3D najlepiej żeby można było importować modele 3D w formacie .obj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Unreal Engine 3.0 ? A jeżeli codzi o GM to się nie spotkałem jeszcze. Jest za to świetny 2D ;) - poszukaj na stronie... EDIT: A sam silnik to Xenon jest dobry ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Prosty silnik fizyczny możesz napisać sam, wystarczy parę linijek kodu dającego bezwładność + zwiększanie wektora Y w ramach grawitacji =) Jeżeli do tego zrobisz kolizje, silniczek będzie praktycznie napędzał się sam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 a moze macie jakies dobre AI dla wroga tez w 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 daj mu podążanie do obj, za którym może się schować, przy kolizji z nim żeby zmienił spr na ukryty, i co room_speed*3-10 żeby atakował. Raczej nic mądrzejszego nie da się sklecić w GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Raczej nic mądrzejszego nie da się sklecić w GM No to się mylisz bo znając odpowiednie funkcje i troche kombinując można zrobić bardzo dobre AI... weżmy chodźby przykład pola widzenia z gmc... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Szukam jakiegoś dobrego silnika fizycznego dla gier 3D oraz silnika 3D najlepiej żeby można było importować modele 3D w formacie .obj Xception 2.0. Powiem że ######sty :D nawet ma wsparcie do łączenia z silnikiem fizycznym. Ale wiedz, będziesz musiał na nowo sie uczyć 300-500 komend , bez żadnych objaśniej, nie ma lekko ; p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 A gdzie moge znalezc tego Xception 2.0?? tylko nie dawajcie linku do google bo szukalem!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się