masher Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Ustawilem takie klocki w "press space" i nie wiem czemu hero nie strzela pociskiem jak wciskam spacje. Screen eventa EDIT: Sorki za literówke w temacie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Radze przerzucić się na kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 lol jest taki przykład o ile pamiętam! :D Tu masz cytat z FAQ na web: 17. Jak zrobić 'strzelanie'? W obiekcie, który ma strzelać (w evencie przy nacisnięciu wybranego klawisza): kod: if keyboard_check(vk_control) { instance_create(x,y,obiekt_pocisk); } W "create" obiektu, który jest pociskiem wrzucamy jeden z czterech kodów: kod: vspeed=(-10); //strzelanie do góry vspeed=(10); //strzelanie w dół hspeed=(10); //strzelanie w prawo hspeed=(-10); //strzelanie w lewo pomogło? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 A moglby ktos powiedzie so jest zle w tych klockach bo na kodzie sie jeszcze za bardzo nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 hmm... a masz wszystko, czyli np. spr_pocisk itp? :) albo podaj nam to w pliku gm6 (editable) jeśli możesz :] . Bo po klockach 'z zewnątrz' nic nie wiadomo :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Wydaje mi sie za mam. I mam gm7. Dokladniejsze info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
met94 Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Zrób nowy przykład i zrób tylko strzelanie i wyślij to to poprawią ci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Przosze przyklad Przyklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 łapaj... https://gmclan.org/up1558_11_bronie_i_strzelanie.html ... przerób sobie na ruch platformowy ;)) oraz więcej przykładów https://gmclan.org/up1558.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Wszystko fajnie tylko jak narazie mam niezarejestrowanego gm-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 a od czego ma się google.... (nic nie sugeruję...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 A wiesz jak zmienic te klocki i gdzie jest blad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 nie chce mi się bawić w klocki... jak nie potrafisz korzystać z googole usuń z tego przykładu obiekt ludzik :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Troche nie lapie o co chodzi ci z tymi googlami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 lol... znowu sire czepiacie ze ktos robi na klockach... a błąd jest w miejscu gdzie stawiasz if image_index = cos tam image index musi byc cyfra, to numer subimage w spricie EDIT. moj blad zle spojrzalem Pozmieniaj nazwy obiektów i spriteów żeby nie było spacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Dzieki propaganja, tylko jeszcze jedno jest nie tak, a mianowicie ustawiam mu zmienna ammo na 99 a on strzela tylko raz, a jak potem wciskam spacje to nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luz Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Moim zdaniem w tych klockach brakowało na koncu jednego End of a block :) Ale nie jestem pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Dodalem End of Block i nadal strzela tylko raz i potem juz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 OMG:O zaznacz relative w klockach var Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Dzieki, taki glupi blad, musialem nie zauwazyc z pospiechu. A tak na marginesie jak ustawic zmienna na nieskonczonosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 zmienna=10000000000000000000000000 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Step: zmienna = wartosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Dobra zrobie tak jak proponujesz. Na poczatku mialem 999999 ale tamto na nieskonczone ammo starczy.:) @Mistrzunio Niezbyt rozumiem o co ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 to w takim razie po co ją odejmujesz ;P można też tak if (zmienna < 10) zmienna+=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Racja juz poprawilem. Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Polecam przerzucić jak najszybciej na kod, na klockach ciężko jest zrozumieć działanie gm-a ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się