M@ti002 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 witam po raz kolejny :) otoz tym razem chce, aby hero sie odbijal od sciany (bloku) ale TYLKO I WYLACZNIE POZIOMO! mam kod w kolizji: move_contact_solid(270,4); direction+=180; no i jak skocze to hero sie obija nawet na podlodze... :blink: i jak sie pewne domysleliscie TAK NIE MA BYC!!! z gory thx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 move_contact_solid(x,4); x w prawo = 0 x w lewo = 180 Jeśli dobrze zrozumiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 if position_meeting(x + hspeed,y,obj_sciana) then hspeed *= -1 O to chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się