Morro Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 mam pytanie.... dobra do rzeczy, jak zrobić żeby gra pobierała grafike z pewnego folderu, i czy zmniejszy to rozmiar pliku gry?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 sory ale nie chce nowego tematu zakladac nie wiem jak zrobic z image alpha zeby obj tree przy spotkaniu sie z obj hands zrobil sie troche przezroczysty, jak w almorze Dwa posty pod rząd, jak wiadomo jest to złamanie regulaminu i należy się ostrzeżenie, które oczywiście wręczam gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Do pierwszego jest chyba funkcja sprite_add (jest też klocek), co do drugiego to nie rozumiem problemu, może wprowadzasz złe wartości, wpisuj od 0 do 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 chodzi o to zeby obj tree robil sie przezroczysty przy spotkaniu z obj hands albo nie widac go wogole albo nic sie nie dzieje BA hahaha nie ma linku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 w step drzewa if place_meeting(x,y,obj_hands) image_alpha = 0.7 else image_alpha = 1 depth=10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Dlaczego depth=10? Chyba sam nie rozumiesz tego kodu, tylko go skopiowałeś. chodzi o to zeby obj tree robil sie przezroczysty przy spotkaniu z obj hands przy spotkaniu? Chodzi ci o kolizje, jesli tak to wpisze ten kod co Lord Vayaa (a dokładniej image_alpha=0.7). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 depth=10 bo tak mam u siebie i mi pasi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 raczej depth=-10 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Mój hero ma depth 20 ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 20, to chyba jest nizej niz prawie wszystko :/, zaraz sprawdze czy zadziała Edit: no masz, działa jak chciałem:] a propos nie wie ktoś coś o moim 1 pytaniu? jak zrobić żeby gra pobierała grafike z pewnego folderu, i czy zmniejszy to rozmiar pliku gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Micanser odpowiedzial Tobie na samym początku. funkcja : sprite_add(fname,imgnumb,precise,transparent,smooth,preload,xorig,yorig) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi