Quetzacotl Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Póki co zrobiłem opening i wygląd głównego menu, daje to już, ponieważ chcę na bieżąco znajdywać rażące błędy. Gra będzie to zręcznościówka z widokiem z góry w kliamatch fantasy, głównie do gry sieciowej. Wybieramy jedną z ras, potem profesje dal tej rasy i walczymy. Każda profesja ma 4 skillem 3 normalne których lv mozna zwiekszać i jeden ultimate skill od wysokiego lv. Wszystkie statystyki postaci będą zaleze od 3 wspolczynnikow, sily, zrecznosci i inteligencji. Gra będzie bardzo rozbudowana, bronienie twierdz, wysylanie stworow do walki, creepowanie, rozbudowywanie twierdzy wg wlasnej woli. A wszystko bedzie w real time of course, sama rozgrywka jest jedno razowa, laczymy sie do stworzonej gry, gramy, a po skonczeniu idziemy do innej gry i gramy od nowa. W stylu Warcraft 3 or sth. Profesji narazie przewiduje okolo 20, ale dojdą nowe napewno wraz z uaktualnieniami. Od strony kodu się nie martwie, bo wszystko to co chce zaaplikowac juz umiem, wiedze do tego potrzebna zbierałem przez ponad pół roku i wreszcie mogę powiedzieć, że ejstem gotów rozpoczać prace. Z grafiką równiez nie będzie problemów, bo grafiką zajmuje się z zamiłowania od kilku lat. Jedyny problem to czas, dlatego gra się raczej szybko nie ukaże w wersji pełnej. To tyle... Co do tego dema które teraz załączam, nie wiem czemu, ale to dopiero sam opening i główne menu, nic nie działa po za tym, a gra już zajmuje prawie 7mb. Ale ściągnijcie i zobaczcie, bo myślę, że udało mi się juz na początku stworzyć odpowiedni klimat i oprawe dla gry. http://members.lycos.co.uk/xagon/veduil.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Już z samego czytania widać że będzie coś fajnego ;) No ale jest problem z linkiem <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 No to będziesz musiał się zająć optymalizacją kodu głównie skoro już zajmuje 7MB, rozumiem że gre robisz w GM tak ? czy nie ? Gra zapowiada się ciekawie mam nadzieje że coś z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Nooo juz tyle bylo pomyslow na superprodukcje no i narazie nic z tego nie wyszlo. Jednak tak nas zapewniasz ze moze cos z tego wyjdzie. Mam nadzxzieje ze niedlugo pojawią się jakies screeny , a byc moze jakas bardziej rozbudowana wersja demo. Dobrzez ze nie bedzie opcji Single Player, bo po co marnowac czas na AI . I tak lepiej sie gra przez neta. Podejrzewam ze rozmiar jest rak duzy z powodu tej muzyczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Trochę mi to pachnie grą "Twierdza" (Stronghold) :) - budowanie twierdzy i jej rozbudowa, wysyłanie woja na wojne. Ale pomysł okej, podoba mi się. Czekam na więcej informacji i wieści no i oczywiście na pełną ;) Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 EJ ! LUDZIE ! Czy ktoś mnie czytał ? Jak to ściągnąć ??? :lol2: :spam: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Naciskasz na to co podal qaztecococococolcoc , czekasz 5 sekund pojawia sie lista i wybierasz z niej Veduil. Teraz wybierasz gdzie chcesz zapisac tą gre i czekasz okolo minuty az sie sciagnie. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Żeby to jeszcze działało :dots: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 A dobra w koncu nic wiele w tym demie nie ma. Tylko menu poczatkowe i muzyczka , Lepiej daj sobie z tym spokoj Tymon :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Ok daje sobie spokuj bo zaraz będzie :offtopic: a potem :bann: i na koniec :death: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Marca 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Aby sciagniac plik mozna takze link wkleic do adresu przegladarki a potem wcisnac enter. Co do samego projektu to zapowiada sie ciekawie. Vardi: Tekst to tekst, zawsze zajmuje bardzo malo. Plik jest taki duzy, bo wsadzil ze dwie mp3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Póki co optymalizuje kod postaci, gra nie będzie game playem przypominać strong holda, stronghold to typowa strategia, to będzie raczej arcade, zręcznościowa, w stylu survival project, ale duzo bardziej rozbudowane > www.survival.com.my Kolejne demo będzie zawierać już mozliwość stworzenia servera i podłączenia się i ruch postaci, jego fizyke itd. zależną od zręczności narazie. A plik zajmuje tyle, bo rzeczywiście są tam dwie mp3, ale bez muzyki, byłby o wiele gorszy efekt. Póki co o grze mówią tylko na tym forum, ale w miare powstawania, zrobię też stronę projektu z pełnym info. Tymczasem, stay tuned... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Pamiętacie ten projekt? oO Zawiesilem go jakoś w kwietniu bo mi kod sieciowy nie chciałał działać na necie... a gra miała być sieciowa To co udało mi sie zrobić prezentuje w uploderze, ma 12mb. Ekran tworzenia postaci, nieukonczony niestety (wybor rasy, profesji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Ściągnąłem, odpaliłem i ... wyskoczył mi unexpected error :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 28 Września 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 No nadal nie wyszedłeś poza stadium tworzenia początkowych menusów gry. ;) Ładnie, ale może byś spróbował bitmapowej wygładzonej czcionki? Poza tym dałej dwie babki jako ork i elf, a nie wyglądają na te rasy. :) No i twoja grafika a te zapożyczone, różnica trochę jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 no niestety artworkami sie nie zajmuje, nie wyszedlem ze stadia menusow, bo jak mwoei probowalem wszystkimi silami zrobic silnik sieciowy i nie dalem rady oO a single mnie nie interesuje ;p moze mnie ktos najmie jako grafika do ajkiegos zaawansowanego projektu? ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 no niestety artworkami sie nie zajmuje, nie wyszedlem ze stadia menusow, bo jak mwoei probowalem wszystkimi silami zrobic silnik sieciowy i nie dalem rady oO a single mnie nie interesuje ;pRadze ci weź się za dokończenie tego albo znajdź kogoś kto ci pomoże. Świetna grafika! I jeśli próbujesz robić multi za pomocą tego co jest normalnie w GM to nigdy by ci się nie udało (oczywiście jeśli będzie to gra dla np. 10 osób ) polecam GMsock (sam z niego kożystam :P). moze mnie ktos najmie jako grafika do ajkiegos zaawansowanego projektu? ^^Zależy co rozumiesz przez słowo zaawansowany :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 skad tego gmsock wyciagnac i jak to sie obsluguje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Menu wygląda ładnie - czyżby render w jakimś "Vue'd Esprit" ? :) Muzyczka znana z Morrowinda i to ona właśnie zajmuje tyle miejsca, użyj programu COOL EDIT PRO, zamocny programik do obróbki dźwięku, możesz przekonwertować mp3 na trochę słabszą jakość ( nieodczuwalną ) mniej zżerającą miejsca ;) Czekamy na demo :thumbsup: Pozdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Menu wygląda ładnie - czyżby render w jakimś "Vue'd Esprit" ?Nie wiem co to :P sam robiłem menu, grafa w photoshopie, efekty na silniku GMA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 skad tego gmsock wyciagnac i jak to sie obsluguje<{POST_SNAPBACK}> https://gmclan.org/up152_3_GMsock2_1c.html Tam też masz drobnego helpa a tu: http://gmsock.nintendo-paradiset.com/viewforum.php?f=7 Masz tutki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Te menusy i grafiki... O_O Profesjonalna robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 raczej amatorska, ale staram sie bo wiem, ze te niby najmniej znaczace szczegoly, czyli ładna oprawa, nie odrzuca od razu, a wrecz przeciwnie. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze jak menu prezentuje sie kiepsko to i gra najwyzszych lotow nie bedzie i wtedy podchodzimy sceptycznie do reszty. Dzieki za te linki, tylko ten pierwszy nie działa - "nie linkuj bezposrednio moj kolego" oO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 To u mnie w uploaderze jest ten plik: https://gmclan.org/up152.html plik GMsock2_1c.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Wchodz do twojego uplodera, wciskam na gmsock i tez mi to wyskakuje ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 29 Września 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Prosta sprawa, na gmclan jest włączony antyhotlink, który mogę zrobić na dwa sposoby, jak dam jeden, to komuś nie działa i na odwrót. Jak ktoś ma złe ustawienia przeglądarki lub starą wersję to jego sprawa. Ja już mam dość kombinowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 http://members.lycos.co.uk/tymonbeczek/gmsock2.1c.zip Wklej tylko adres do paska przeglądarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 dzieki, zaraz bede znal tajniki tworzenia mmorpgow :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 5 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Wypuszczam pierwsze grywalne demkogry, chociaż grywalne to za dużo powiedziane ( o wiele za dużo ). Prezentuję póki co na czym będzie polegać główna rozgrywka, jak już mówiłem będzie to w dużym stopniu arcadówka. Można na razie zobaczyć podstawy sterowania. Grafika jest jaka jest, będzie w stylu kreskówkowym, czyli będzie trzymać klimat i lekka dla oka. Cała grafika tworzona przeze mnie. Proszę się nie sugerować tym demem co do jakości wersji ostatecznej bo to się nijak ma do siebie. EDIT: Zapomniałem dać link do downloadu :D http://members.lycos.co.uk/xagon/engine_val.rar EDIT2: Jeszcze sterowanie: obrót - lewo/prawo | chodzenie - góra/dół | atak - A Ten mob co tam sobie chodzi to neutral, nie atakuje, tylko sobie chodzi ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Fajnie ten ludek wygląda. Engine jest niezły, ale fizyka skrzyń kuleje deczko ;] Po uderzeniu skrzynka robi piękny ślizg i zatrzymuje się dopiero na ścianie. No i czemu ludex nie może sam przesuwać? :) Myślę, że będzie poprawione ;) No i ogólnie fajnie jest. PS. Ja wykryłem 5 guzików aktywnych, czyli kursory i A (atak). To wszystko, czy o czymś zapomniałem? :> EDIT: 5, czyli wsio :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się