Skocz do zawartości

Veduil Aur Laer - Ostatni poranek pieśni(Sindarin)


Rekomendowane odpowiedzi

Póki co zrobiłem opening i wygląd głównego menu, daje to już, ponieważ chcę na bieżąco znajdywać rażące błędy.

 

Gra będzie to zręcznościówka z widokiem z góry w kliamatch fantasy, głównie do gry sieciowej.

Wybieramy jedną z ras, potem profesje dal tej rasy i walczymy.

Każda profesja ma 4 skillem 3 normalne których lv mozna zwiekszać i jeden ultimate skill od wysokiego lv.

Wszystkie statystyki postaci będą zaleze od 3 wspolczynnikow, sily, zrecznosci i inteligencji.

Gra będzie bardzo rozbudowana, bronienie twierdz, wysylanie stworow do walki, creepowanie, rozbudowywanie twierdzy wg wlasnej woli.

A wszystko bedzie w real time of course, sama rozgrywka jest jedno razowa, laczymy sie do stworzonej gry, gramy, a po skonczeniu idziemy do innej gry i gramy od nowa. W stylu Warcraft 3 or sth.

Profesji narazie przewiduje okolo 20, ale dojdą nowe napewno wraz z uaktualnieniami. Od strony kodu się nie martwie, bo wszystko to co chce zaaplikowac juz umiem, wiedze do tego potrzebna zbierałem przez ponad pół roku i wreszcie mogę powiedzieć, że ejstem gotów rozpoczać prace.

Z grafiką równiez nie będzie problemów, bo grafiką zajmuje się z zamiłowania od kilku lat.

Jedyny problem to czas, dlatego gra się raczej szybko nie ukaże w wersji pełnej.

To tyle...

 

Co do tego dema które teraz załączam, nie wiem czemu, ale to dopiero sam opening i główne menu, nic nie działa po za tym, a gra już zajmuje prawie 7mb.

Ale ściągnijcie i zobaczcie, bo myślę, że udało mi się juz na początku stworzyć odpowiedni klimat i oprawe dla gry.

 

http://members.lycos.co.uk/xagon/veduil.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo juz tyle bylo pomyslow na superprodukcje no i narazie nic z tego nie wyszlo. Jednak tak nas zapewniasz ze moze cos z tego wyjdzie. Mam nadzxzieje ze niedlugo pojawią się jakies screeny , a byc moze jakas bardziej rozbudowana wersja demo. Dobrzez ze nie bedzie opcji Single Player, bo po co marnowac czas na AI . I tak lepiej sie gra przez neta. Podejrzewam ze rozmiar jest rak duzy z powodu tej muzyczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Aby sciagniac plik mozna takze link wkleic do adresu przegladarki a potem wcisnac enter. Co do samego projektu to zapowiada sie ciekawie.

 

Vardi: Tekst to tekst, zawsze zajmuje bardzo malo. Plik jest taki duzy, bo wsadzil ze dwie mp3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co optymalizuje kod postaci, gra nie będzie game playem przypominać strong holda, stronghold to typowa strategia, to będzie raczej arcade, zręcznościowa, w stylu survival project, ale duzo bardziej rozbudowane > www.survival.com.my

 

Kolejne demo będzie zawierać już mozliwość stworzenia servera i podłączenia się i ruch postaci, jego fizyke itd. zależną od zręczności narazie.

A plik zajmuje tyle, bo rzeczywiście są tam dwie mp3, ale bez muzyki, byłby o wiele gorszy efekt. Póki co o grze mówią tylko na tym forum, ale w miare powstawania, zrobię też stronę projektu z pełnym info.

 

Tymczasem, stay tuned...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • Filar Społeczności

No nadal nie wyszedłeś poza stadium tworzenia początkowych menusów gry. ;) Ładnie, ale może byś spróbował bitmapowej wygładzonej czcionki? Poza tym dałej dwie babki jako ork i elf, a nie wyglądają na te rasy. :) No i twoja grafika a te zapożyczone, różnica trochę jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety artworkami sie nie zajmuje, nie wyszedlem ze stadia menusow, bo jak mwoei probowalem wszystkimi silami zrobic silnik sieciowy i nie dalem rady oO a single mnie nie interesuje ;p
Radze ci weź się za dokończenie tego albo znajdź kogoś kto ci pomoże. Świetna grafika! I jeśli próbujesz robić multi za pomocą tego co jest normalnie w GM to nigdy by ci się nie udało (oczywiście jeśli będzie to gra dla np. 10 osób ) polecam GMsock (sam z niego kożystam :P).

 

moze mnie ktos najmie jako grafika do ajkiegos zaawansowanego projektu? ^^
Zależy co rozumiesz przez słowo zaawansowany :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Menu wygląda ładnie - czyżby render w jakimś "Vue'd Esprit" ? :) Muzyczka znana z Morrowinda i to ona właśnie zajmuje tyle miejsca, użyj programu COOL EDIT PRO, zamocny programik do obróbki dźwięku, możesz przekonwertować mp3 na trochę słabszą jakość ( nieodczuwalną ) mniej zżerającą miejsca ;)

 

Czekamy na demo :thumbsup:

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej amatorska, ale staram sie bo wiem, ze te niby najmniej znaczace szczegoly, czyli ładna oprawa, nie odrzuca od razu, a wrecz przeciwnie. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze jak menu prezentuje sie kiepsko to i gra najwyzszych lotow nie bedzie i wtedy podchodzimy sceptycznie do reszty.

 

Dzieki za te linki, tylko ten pierwszy nie działa - "nie linkuj bezposrednio moj kolego" oO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Prosta sprawa, na gmclan jest włączony antyhotlink, który mogę zrobić na dwa sposoby, jak dam jeden, to komuś nie działa i na odwrót. Jak ktoś ma złe ustawienia przeglądarki lub starą wersję to jego sprawa. Ja już mam dość kombinowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypuszczam pierwsze grywalne demkogry, chociaż grywalne to za dużo powiedziane ( o wiele za dużo ). Prezentuję póki co na czym będzie polegać główna rozgrywka, jak już mówiłem będzie to w dużym stopniu arcadówka. Można na razie zobaczyć podstawy sterowania.

Grafika jest jaka jest, będzie w stylu kreskówkowym, czyli będzie trzymać klimat i lekka dla oka. Cała grafika tworzona przeze mnie.

 

Proszę się nie sugerować tym demem co do jakości wersji ostatecznej bo to się nijak ma do siebie.

 

EDIT: Zapomniałem dać link do downloadu :D

http://members.lycos.co.uk/xagon/engine_val.rar

 

EDIT2: Jeszcze sterowanie: obrót - lewo/prawo | chodzenie - góra/dół | atak - A

Ten mob co tam sobie chodzi to neutral, nie atakuje, tylko sobie chodzi ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ten ludek wygląda.

Engine jest niezły, ale fizyka skrzyń kuleje deczko ;] Po uderzeniu skrzynka robi piękny ślizg i zatrzymuje się dopiero na ścianie. No i czemu ludex nie może sam przesuwać? :) Myślę, że będzie poprawione ;) No i ogólnie fajnie jest.

 

PS. Ja wykryłem 5 guzików aktywnych, czyli kursory i A (atak). To wszystko, czy o czymś zapomniałem? :>

EDIT: 5, czyli wsio :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...