programista Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Siema, kolejne proste pytanie Jak zrobić, żeby kamera szła za bohaterem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Trzeba dać jej nogi. Dzisiejszego posta sponsorują tablice view_xview i view_yview. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 A jaśniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zobacz w FAQ! Nawet nie zajżałeś! P.s Lubie takie pytania bo umiem odpowiedzieć! P.s Wogóle wiesz co to opcja szukaj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 A jaśniej? Do listy sponsorów dołączają literki x i y. ;) (weź kurfa pomyśl logicznie...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 FAQ stronki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 !!! Ty wogóle wiesz jak masz na imię? Nick do ciebie nie pasuje! Też mi programista! 10. Co zrobić, żeby ekran gry przesuwał się wraz z bohaterem? Otwieramy room i przechodzimy do zakładki 'Views'. Zaznaczamy 'Enable the use of Views' i 'Visible when room starts'. Następnie w ramce 'Object following' wybieramy obiekt, za którym ma podążać ekran. Ile ty masz lat? Ja mam 11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Ok thx, ale jak bym chciał, żeby obiakt był ciągle w centrum ekranu EDIT: Nie fikaj, bo nie wiesz z kim gadasz. Jestem po prostu dzisiaj trochę przymulony :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Skorzystaj z opcji szukaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Ok thx, ale jak bym chciał, żeby obiakt był ciągle w centrum ekranu No to chyba jak połączysz ze sobą te literki i tablice to będzie ciągle. Nie słuchaj się Andrzeja bo to metoda dla tych, co na klockach tylko robią. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Kurde, ale jestem dzisiaj przymulony. Jeszcze jedno pytanie kiedy robie image alpha na drzewo (przy collision z hero) to jak zrobić, żeby po "wyjściu bohatera z pod drzewa obiekt robił się zwyczjny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Proste, dziecinne, 3 latek by zrozumiał: W roomie - zakładka Vievs --> Ustawiasz Vbor i Hbor na 320, ustawiasz podążanie ekranu za bohaterem i gitara -_- . Najprostszy sposób, na przyszłość Szukaj! Takie tematy były setki razy an forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Kurde, ale jestem dzisiaj przymulony. Jeszcze jedno pytanie kiedy robie image alpha na drzewo (przy collision z hero) to jak zrobić, żeby po "wyjściu bohatera z pod drzewa obiekt robił się zwyczjny? no jak to mówią k**** mać... to można zrobić na osiem milionów sposobów. Możesz pokiombinować choćby z distance_to_object, z colission check, z samym if image_alpha<1 then image_alpha +=0.1, nawet na głupich alarmach.. serio pomyśl, pokombinuj, sprawdź różne opcje, jak mówiłem 6 million ways to do it. choose one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 FAQ stronki?? Nie FAQ na ręce (taki palec) :P Jeszcze jedno pytanie kiedy robie image alpha na drzewo (przy collision z hero) to jak zrobić, żeby po "wyjściu bohatera z pod drzewa obiekt robił się zwyczjny? Najgłupszy sposób (czyli jak ja bym to zrobił :P) Object Drzewo, Create: global.treealphaon=1 Object hero, colision z Drzewo: global.treealphaon=2 Object Drzewo, Step if global.treealphaon=2 { image_alpha=LICZBA } global.treealphaon-=1 Może będzie działać :P Jeżeli tak masz napisać w kreditsach: Swoim głupim wytłumaczeniem - pomógł Guxio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Niestety guxio twój przykład nie działa. EDIT: Wiem są miliony sposobów, ale ja dopiero zaczynam w gm. Tak, że mógł by mi ktoś podać przykład. Byłbym wdzięczny. Z góry thx. PS: srry za głupie pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 kolizja z "objGracz" (Drzewa) >> Kod: "image_alpha=0.3;" BeginStep (Drzewa) >> Kod: "image_alpha=1;" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 THX dla wszystkich. Zadziałał Konrada sposób dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinker Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Temat jest związany z kamerą a nie drzewkami :/ ja mam takie pytanie zrobiłem se mapre 1Kx 100Ky no i jak wchodze w grze to mam wszystko malutkie,a podązanie za objectem ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ja mam takie pytanie zrobiłem se mapre 1Kx 100Ky no i jak wchodze w grze to mam wszystko malutkie,a podązanie za objectem ok. Być może ustawiłeś za duży W i H w View in room. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Albo wogóle nie ustawił W i H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się