Morro Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 nie idz wogole w prawo, na dol idz a spotkasz buga:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Faktycznie zabugowana ta gra :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Kiedy możemy się spodziewać nowej wersji gry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Nigdy! :] Będzie już pełna wersja tylko; gdzieś na święta może ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Odświeżam bo mam pare nowych wiadomości! :) Island ma się dobrze i jade z nim ostro - jest coraz więcej gry a coraz mniej błędów... Zasadniczo gra już jest 'do przejścia' ale wiadomo po drodze dużo błędów związanych z głównym questem no i pobocznymi ;) Dzięki M@tiemu002 mam trailerek: Oto on Wielkie mu dzięki za to! :cheers: A na dodatek rzucam paroma screenami ze świeżutkiej najnowszej BETy 0.42 którą btw zaraz muszę podesłać betatesterom ;P |1|,|2|,|3|,|4|,|5| |6|,|7|,|8| Miłego oglądania! I wyczekujcie Islanda gdy pierwsza gwiazdka w Wigilię zaświeci! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Grafika powala. Dosłownie. No i za dużo Almory panowie. ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Oj Tymon mówiłem że grafa to moja słaba strona... a teraz prawie tylko ja ją robię :P Bo reszta grafików mnie opuściła :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CReeT Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Doskonała robota! W grę, gra się naprawdę przyjemnie. Muszę powiedzieć że byłem mile zaskoczony niektórymi rozwiązaniami. Mam nadzieje że w full versji znajdą się ciekawe questy i Bossowie za których pokonanie będziemy dostawać unikatowy "drop". Czekam na full'a. Jak nic 5 gwiazdek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 NOWE DEMO!!!! Nie ma w nim nic nowego w sensie itemów i obszarów - ale są poprawione błędy no i nowe efekciory xP ISLAND DEMO V0.44!!! Enjoy! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 5/5 a trailerkiem nie ma co sie podniecac, ciulowy i tyle :P zrobie lepszy jak bede mial chwilke wolnego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Kiepski ten trailer, wszystko się jakoś wolno dzieje. W dodatku Global Deejays suxxx. :P Secret message: Tips & Tricks były dostępne tylko jeden dzień. Dziękuję za uwagę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 OOoooooch snake jak możesz - ty... ty wredny podglądaczu kodu! =O EDIT: zapomniałeś o jednym =D Btw może dziś będzie drugi trailer ;) Się zobaczy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 @Yoda: Nie zasmucaj się... :} Grafa jest spoko! Lepsza niż w słynnych gostkach XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Nom mamy kolejny trailerek - tym razem od mike_p ;) wielkie dzięki! http://pl.youtube.com/watch?v=mTHdtBYlTrA B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Wlasnie zasysam nowe demko. Jako betatester powiem tylko ze wczesniejsze wersje byly pozadnie zabugowane - mysle ze najwazniejsze bledy zostaly naprawione. Dzieki snake za kody. Yoda, powinienes dawac testerom kody by mogli sprawdzic cala gre od razu, a nie jak inni po bardzo dlugim graniu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 hehe intro mi sie w grze podoba :thumbsup: naprawde dobra robota, a spojrzenie na wyspe rox. Co do trailerka mike'a to widac ze ma juz dobra postac, wilki biegna na bohatera i nagle jakby samoistnie zmieniaja sie w czerwony kisiel x-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 hehe intro mi sie w grze podoba thumbsup.gif naprawde dobra robota, a spojrzenie na wyspe rox. Filmik made by mike_p (master of Flash) ^^, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Znalazłem kilka błędów. 1. Czasami widać jak potwory sobie łażą na ekwipunku, statystykach i tak dalej (pewnie rysujesz te panele zaraz pod planszą,a potwory mogą wychodzić poza rooma) - postaram się zrobić screena. 2. Po zapisie gry nie da się jej wczytać (niby ładuje, czekam jakieś 10 minut i dalej to samo). 3. Jak jestem za daleko od NPC'a, który coś sprzedaje, to tło pod przedmiotami się nie pokazuje. 4. Czasami widać NPC'ów na suficie, ale tylko 1-2 klatki i znikają. 5. Czasami nie zdobywam "pełnej" ilości expa i nie widzę ile potrzebuję do następnego levela (napisy na siebie nachodzą, bo wyświetla mi expa z ilością po przecinku). 6. Myślę, że w statystykach nie powinna się pokazywać aktualna ilość ataku (co chwilę się zmienia), powinna się pokazywać średnia ilość. 7. Po wyjściu z "miasteczka" zamiast przycisku z napisem "save" jest przycisk z napisem "load", ale też zapisuje grę, ale się pokazują 2x okienka wyboru pliku. I to by było na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Wiesz co popraw grafikę ludzi bo obleśnie wyglądają (rotate 45* stopni to głupi pomysł) oraz popraw ich elastyczność bo chodzą i atakują jak zombie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 rotate 45* stopni to głupi pomysł) ?? @shocker: o większości tych błędów wiem - większość wyelminowałem - nie wiem tylko co z tym load/save bo u mnie da sie wczytywać bez problemu... Ale nie możesz wczytać podczas gry czy z menu? Po wyjściu z gry i ponownym włączeniu? szczegóły proszę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 @up no widać że po wypixelartowaniu obrazka obracasz go o 45 stopni a potem on ci wy miększa obrazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 @up no widać że po wypixelartowaniu obrazka obracasz go o 45 stopni a potem on ci wy miększa obrazek Hmmm... nie? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Lepiej kup PS i zacznij robić grafe jak należy (albo zpirać) PS nie chce warna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Oo a myslisz że na czym ta grafa jest obrabiana jak nie na PS? :D 5. Czasami nie zdobywam "pełnej" ilości expa i nie widzę ile potrzebuję do następnego levela (napisy na siebie nachodzą, bo wyświetla mi expa z ilością po przecinku). Tu nie chodzi o to że nie zdobywasz expa... tylko pasek się nie zeruje ;) Pokazuje aktualna ilosc expa w stosunku do potrzebnego expa :F Musze to zmienić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 czyli problem z paskiem expa xD iezla z tym jest meczarnia, dlatego jeszcze nie ma w miniRPG paseczka :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Czy ja wiem czy problem?? :) Trza by dodać jakąś zmienną która by trzymała w sobie wartość potrzebnego expa i ją rysować :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 tez sie tak bawilem, inne zmienne do trzymania informacji o poziomie i expie a inne do paska expa i ... cos nie szlo :D w kazdym razie kiedys znowu sie bede tym bawil :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 o większości tych błędów wiem - większość wyelminowałem - nie wiem tylko co z tym load/save bo u mnie da sie wczytywać bez problemu... Ale nie możesz wczytać podczas gry czy z menu? Po wyjściu z gry i ponownym włączeniu? szczegóły proszę Nie ładuje się gra z menu, a prosto z gry jeszcze nie próbowałem :) Co do paska expa - ja to robiłem w tablicy (ilość expa potrzebna do levela), na początku dawałem chyba takie cuś: temp1 = 0; ilosclev = 100; repeat (ilosclev) { temp1 += 1; global.levels[temp1] = floor(10+(global.levels[temp1-1]*1.5)); } Wiem, że można to zrobić na pętli FOR, ale tak w przeszłości to robiłem :D ilosclev = 100; --- maksymalny poziom jaki można osiągnąć floor(10+(global.levels[temp1-1]*1.5)); --- sam wymyśliłem taki algorytm na obliczanie expa na kolejne poziomy :) A co do rysowania tego paska, to tam gdzie trzeba podać z czego ma pokazać: ...((global.xp-expthislev)/(exptolev-expthislev))... A wcześniej przed rysowaniem: exptolev = global.levels[global.level+1]; expthislev = global.levels[global.level]; Przynajmniej ja to tak robiłem :) global.level --- nasz aktualny level global.xp --- nasza aktualna ilość doświadczenia Tu nie chodzi o to że nie zdobywasz expa... tylko pasek się nie zeruje Nie o to chodzi! Jeden napis ile mam expa najeżdza mi na drugi ile potrzebuję expa do następnego levela! Najeżdża dlatego, że to jest z przecinkiem (nie wiem jak to inaczej nazwać), przykład: 525,30. Tak trudno to zrozumieć? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Nie o to chodzi! Jeden napis ile mam expa najeżdza mi na drugi ile potrzebuję expa do następnego levela! Najeżdża dlatego, że to jest z przecinkiem (nie wiem jak to inaczej nazwać), przykład: 525,30. Tak trudno to zrozumieć? smile.gif Achhh o to chodzi ;) A co do wczytywania -u mnie działa :/ Ja nie wiem co jest :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Ja bym proponował popracować tak z miesiąc i dopiero wtedy wrzucać nową wersję. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się