Skocz do zawartości

The Island RPG


Yoda

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 213
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Odświeżam bo mam pare nowych wiadomości! :)

 

Island ma się dobrze i jade z nim ostro - jest coraz więcej gry a coraz mniej błędów... Zasadniczo gra już jest 'do przejścia' ale wiadomo po drodze dużo błędów związanych z głównym questem no i pobocznymi ;)

 

Dzięki M@tiemu002 mam trailerek: Oto on

Wielkie mu dzięki za to! :cheers:

 

A na dodatek rzucam paroma screenami ze świeżutkiej najnowszej BETy 0.42 którą btw zaraz muszę podesłać betatesterom ;P

 

|1|,|2|,|3|,|4|,|5|

|6|,|7|,|8|

 

Miłego oglądania! I wyczekujcie Islanda gdy pierwsza gwiazdka w Wigilię zaświeci! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonała robota! W grę, gra się naprawdę przyjemnie. Muszę powiedzieć że byłem mile zaskoczony niektórymi rozwiązaniami. Mam nadzieje że w full versji znajdą się ciekawe questy i Bossowie za których pokonanie będziemy dostawać unikatowy "drop". Czekam na full'a. Jak nic 5 gwiazdek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zasysam nowe demko.

Jako betatester powiem tylko ze wczesniejsze wersje byly pozadnie zabugowane - mysle ze najwazniejsze bledy zostaly naprawione.

Dzieki snake za kody. Yoda, powinienes dawac testerom kody by mogli sprawdzic cala gre od razu, a nie jak inni po bardzo dlugim graniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem kilka błędów.

 

1. Czasami widać jak potwory sobie łażą na ekwipunku, statystykach i tak dalej (pewnie rysujesz te panele zaraz pod planszą,a potwory mogą wychodzić poza rooma) - postaram się zrobić screena.

 

2. Po zapisie gry nie da się jej wczytać (niby ładuje, czekam jakieś 10 minut i dalej to samo).

 

3. Jak jestem za daleko od NPC'a, który coś sprzedaje, to tło pod przedmiotami się nie pokazuje.

 

4. Czasami widać NPC'ów na suficie, ale tylko 1-2 klatki i znikają.

 

5. Czasami nie zdobywam "pełnej" ilości expa i nie widzę ile potrzebuję do następnego levela (napisy na siebie nachodzą, bo wyświetla mi expa z ilością po przecinku).

 

6. Myślę, że w statystykach nie powinna się pokazywać aktualna ilość ataku (co chwilę się zmienia), powinna się pokazywać średnia ilość.

 

7. Po wyjściu z "miasteczka" zamiast przycisku z napisem "save" jest przycisk z napisem "load", ale też zapisuje grę, ale się pokazują 2x okienka wyboru pliku.

 

I to by było na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rotate 45* stopni to głupi pomysł)

 

??

 

@shocker: o większości tych błędów wiem - większość wyelminowałem - nie wiem tylko co z tym load/save bo u mnie da sie wczytywać bez problemu... Ale nie możesz wczytać podczas gry czy z menu? Po wyjściu z gry i ponownym włączeniu? szczegóły proszę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oo a myslisz że na czym ta grafa jest obrabiana jak nie na PS? :D

 

5. Czasami nie zdobywam "pełnej" ilości expa i nie widzę ile potrzebuję do następnego levela (napisy na siebie nachodzą, bo wyświetla mi expa z ilością po przecinku).

 

Tu nie chodzi o to że nie zdobywasz expa... tylko pasek się nie zeruje ;) Pokazuje aktualna ilosc expa w stosunku do potrzebnego expa :F Musze to zmienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o większości tych błędów wiem - większość wyelminowałem - nie wiem tylko co z tym load/save bo u mnie da sie wczytywać bez problemu... Ale nie możesz wczytać podczas gry czy z menu? Po wyjściu z gry i ponownym włączeniu? szczegóły proszę

Nie ładuje się gra z menu, a prosto z gry jeszcze nie próbowałem :)

 

Co do paska expa - ja to robiłem w tablicy (ilość expa potrzebna do levela), na początku dawałem chyba takie cuś:

temp1 = 0;
ilosclev = 100;
repeat (ilosclev)
{
   temp1 += 1;
   global.levels[temp1] = floor(10+(global.levels[temp1-1]*1.5));
}

Wiem, że można to zrobić na pętli FOR, ale tak w przeszłości to robiłem :D

ilosclev = 100; --- maksymalny poziom jaki można osiągnąć

floor(10+(global.levels[temp1-1]*1.5)); --- sam wymyśliłem taki algorytm na obliczanie expa na kolejne poziomy :)

 

A co do rysowania tego paska, to tam gdzie trzeba podać z czego ma pokazać:

...((global.xp-expthislev)/(exptolev-expthislev))...

A wcześniej przed rysowaniem:

exptolev = global.levels[global.level+1];
expthislev = global.levels[global.level];

 

Przynajmniej ja to tak robiłem :)

 

global.level --- nasz aktualny level

global.xp --- nasza aktualna ilość doświadczenia

 

Tu nie chodzi o to że nie zdobywasz expa... tylko pasek się nie zeruje

Nie o to chodzi! Jeden napis ile mam expa najeżdza mi na drugi ile potrzebuję expa do następnego levela! Najeżdża dlatego, że to jest z przecinkiem (nie wiem jak to inaczej nazwać), przykład: 525,30. Tak trudno to zrozumieć? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o to chodzi! Jeden napis ile mam expa najeżdza mi na drugi ile potrzebuję expa do następnego levela! Najeżdża dlatego, że to jest z przecinkiem (nie wiem jak to inaczej nazwać), przykład: 525,30. Tak trudno to zrozumieć? smile.gif

 

Achhh o to chodzi ;) A co do wczytywania -u mnie działa :/ Ja nie wiem co jest :F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...