Fallord Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 A więc mam coś takiego w object'ie PLAYER w GLOB LEFT BUTTON if global.ammo>0 then { with instance_create(x,y,bullet){ speed=10 direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) global.ammo-=1 } } A więc chodzi oto że mój ludzik strzela ciągle,chcem zrobić że jak raz klikne myszką (Lewym przyciskiem myszy),to on strzeli serie 5 objectów BULLET.Ale strzela bez przerwy,nie mam pojęcia jak to zrobic,z góry dziekuję za pomoc.Pozdrawiam Fall Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Poczytaj o pętlach ;) Do tego przyda ci sie pętla for ;) + alarmy Jak już naprawde nie dajesz rady to patrz na dół :) to w player Global mouse... if global.ammo>0 { for(i=0;i<5;i+=1) { alarm[0]=1*room_speed; } } A to w Alarm 0 schoot=instance_create(x,y,bullet) schoot.speed=10 schoot.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) schoot.ammo-=1 Sprawdz czy dziala :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Teraz wogole nie strzela >D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 if global.ammo>0 { for(i=0;i<5;i+=1) { alarm[0]=1*room_speed; } } A to w Alarm 0 schoot=instance_create(x,y,bullet) schoot.speed=10 schoot.direction=kierunek; schoot.image_angle=kierunek global.ammo-=1 A to daj w step: kierunek=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) image_angle=kierunek; Sprawdz teraz czy dziala :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 To samo ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 aż sam jestem ciekaw dlaczego to nie działa ;P . Może jakiś specu przyjdzie i powie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Kod do "śmietnika"(Znaczenie - mało wydajny =P) CREATE: czas=0; STEP: czas-=1; if (keyboard_check(vk_space) && czas<0) { i=instance_create(x,y,Bullet); i.speed=10; i.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); czas=10; } I to wszystko :) EDIT: Radziu wiesz do czego służą "for"?? bo ja tu widzę że nie za bardzo ;) (Można by było u ciebie zastąpić "repeat(5)" jeśli to wo gule coś daje xP) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 if global.ammo>0 { for(i=0;i<5;i+=1) { alarm[0]=1*room_speed; } } Uzyłeś funkcje for a żaden kod się do niej nie odwołuje... łał :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 No takie było moje założenie, żeby powtórzyć tę akcje 5 razy. Bo on chce żeby mu strzelało seriami. Ja to rozumowałem tak : Poczeka sekunde, strzeli, poczeka sekunde , strzeli i tak 5razy. Czy źle myślałem ?A wy mi odrazu jedziecie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się