def jam fight for ny Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=7214 ^ l raczej nie dzala ktos pomoze mi w tym? jak zrobic by wrog chodzil np. w gore i wlancza mu sie sprite na gore? chodz ma ustawione step_towards_point zy 2. i co zrobic by potworowi -hp gdy podejde i klikne cos i uderzy ale dopiero po 9 image'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 nie mogłeś napisać w tamtym temacie tylko spamisz nowy temat? regulaminu nie czytasz? i naucz się pisać tytuły tematów proszę ja ciebie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 1. if direction=90 //jezeli idzie w gore { sprite_index=spr_up //zmiana sprita na chodzenie w gore } tak trudno zmienić direction ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 i jak sprawic zeby potwor za mna chodzil ale ma isc w lewo, prawo, gore i dol czyli direction=90 direction=180 direction=270 i direction=360 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 To chcesz coś sprawdzać czy wykonać jakąś akcje ? Nie rozumiem wogóle xD Napisz po PL :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 poprostu potwor idzie za mna ale nie na skos poprostu wprost w gore w dol w lewo w prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 potwor: end step: move=0 if(move=0)if(x<player.x) { x+=10 move=1 } if(move=0)if(y<player.y) { y+=10 move=1 } if(move=0)if(x>player.x) { x-=10 move=1 } if(move=0)if(y>player.y) { y-=10 move=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi