Radziu Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Chodzi mi o to aby celownik był sterowany myszką z tym, że tylko po okręgu. Ma ktoś taki mechanizm :D ? P.S Możecie wytłumaczyć zasade dzialania funkcji lengthdir.... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zwraca poziomą lub pionową wartość na podstawie długości i kierunku. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Tak wyczytałem z help`a, ale moje słabe doświadczenie z językiem angielskim może spowodować, że źle zrozumiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 var dir; dir=point_direction(hero.x,hero.y,mouse_x,mouse_y) x=hero.x+lengthdir_x(60,dir) y=hero.y+lengthdir_y(60,dir) za hero podstaw nazwę swojego chara,playera czy jak kto woli :P 60 jest odległością celownika od bohatera :) ...Marek.:whip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Obiekt: celownik Create: len=64 End Step: dir=point_direction(gracz.x,gracz.y,mouse_x,mouse_y) x=gracz.x+lengthdir_x(len,dir) y=gracz.y+lengthdir_y(len,dir) EDIT: @up: A niech cie, byłeś pierwszy... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Dziękówa Marek. Wymyśliłeś to tak na poczekaniu ? CZy miałeś to gdzieś wcześniej :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Wymyślił to na poczekaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Jeszcze dla ładnego efektu i jeśli masz zarejestrowaną wersję (jeśli nie to google i do roboty) możesz użyć: image_angle=point_direction(x,y,hero.x,hero.y) pewnie że na poczekaniu :] ...Marek.:whip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się