Skocz do zawartości

Respawn


Sorensis

Rekomendowane odpowiedzi

SIEMKA.Kodu ci nie napisze ale z alarmami coś tam było...

Nie wiem na 100%, ale chyba był taki temat już...

Tak:

CREATE:
alarm[0]=x*room_speed
//gdzie "x" to ilość sekund:)

ALARM 0:
create_object(potwor)
//tworzy potwora po x sekundach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nie liczyłem na aż tak szybką pomoc ;)

 

2. Skrypt działa, ale tylko 1 raz, po zabiciu enemy juz drugi raz sie nie tworzy.

 

3. Ale teraz mam jeszcze jedno pytanie, tworząc obiekt 'enemy' np w 4 miejscach, po zabiciu jednego giną wszyscy. Moje pytanie wiec, czy każdy potwor musi byc osobnym obiektem? Mnogo roboty, i czy GM da rade;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

ja bym zrobił tak: jak zabijesz potwora, to na jego miejsce tworzy sie inny obiekt, który jest niewidoczny i ma alarm, a jak alarm sie wykona, to tworzy potwora i się niszczy. Jak zabijesz potwora - to wszystko sie powtórzy od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...