Sorensis Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Jak stworzyć respawn, chodzi mi o to aby po zabiciu potwory tworzyły sie po jakimś czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Użyj alarmów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 SIEMKA.Kodu ci nie napisze ale z alarmami coś tam było... Nie wiem na 100%, ale chyba był taki temat już... Tak: CREATE: alarm[0]=x*room_speed //gdzie "x" to ilość sekund:) ALARM 0: create_object(potwor) //tworzy potwora po x sekundach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorensis Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 1. Nie liczyłem na aż tak szybką pomoc ;) 2. Skrypt działa, ale tylko 1 raz, po zabiciu enemy juz drugi raz sie nie tworzy. 3. Ale teraz mam jeszcze jedno pytanie, tworząc obiekt 'enemy' np w 4 miejscach, po zabiciu jednego giną wszyscy. Moje pytanie wiec, czy każdy potwor musi byc osobnym obiektem? Mnogo roboty, i czy GM da rade;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Collision czegoś tam co zabija wroga z wrogiem with (other) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 1:DZIĘKUJEMY... 2:To spróbuj z repeat :) (w dokumentacji i w helpie poszukaj...) 3:patrz ^ UP :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 2. Skrypt działa, ale tylko 1 raz, po zabiciu enemy juz drugi raz sie nie tworzy. Daj ten kod co dałeś w create, również w alarm0 :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ja bym zrobił tak: jak zabijesz potwora, to na jego miejsce tworzy sie inny obiekt, który jest niewidoczny i ma alarm, a jak alarm sie wykona, to tworzy potwora i się niszczy. Jak zabijesz potwora - to wszystko sie powtórzy od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się