Skocz do zawartości

Odgłos silnika samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Przy przyspieszaniu zwiększają się obroty silnika, więc wzrasta częstotliwość fal dźwiękowych, a nie ich natężenie. Nie możesz więc zwiększać glośności dźwięku, a jego częstotliwość. Przynajmniej tak mi się wydaje. Nie wiem tylko czy GM coś takiego obsluguje, bo dawno się nim nie bawilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie szybko tego nie zrobisz, ale da się. Musisz skopiować dźwięk samochodu i w każdym zwiększyć o ileś częstotliwość, np: pierwszy nie zmieniasz, drugi zmieniasz o +5Hz, trzeci o +10Hz. Im więcej zrobisz tych dźwięków, tym większa będzie jakość dźwięku. Trzeba tylko skąś załatwić edytor dźwięków, potrafiący zmieniać częstotliwość <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie wystarczy jedna biblioteka DLL od dźwięku która obsługuje frequency i zmieniać jej wartość. Niestety nie pamiętam jaka biblioteka to obsługuje ale na http://gmc.yoyogames.com/ znajdziecie ją bez problemów :)]

 

EDIT

up@ Człowieku jak byś tak chciał to robić to raz że w grze było by z 1000 plików a dwa zajmowała by tyle że masakra :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ale czy ja to robię? :D :D . A ty nie wiesz co robiłem. Jak zrobić ruchomy, obracający się w wybranym kierunku obiekt? Przy zarejestrowanym Game Maker to proste: Transform sprite i angle, ale jak przy niezarejestrowanym? Dodatkowa zmienna (do kątu i obecnego wyglądu). I tak były do 1 obiektu 2 sprity po 300 image :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...