Makary155 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Który sound_effect muszę zastosować, aby dźwięk zwiększał swój poziom zgodnie z jego speed? Zrobiłem samochodówkę w 3d i został mi taki szczegół-odgłos silnika. Proszę pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 sound_volume(odglos_silnik,speed/10) ...Marek.:whip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Przy przyspieszaniu zwiększają się obroty silnika, więc wzrasta częstotliwość fal dźwiękowych, a nie ich natężenie. Nie możesz więc zwiększać glośności dźwięku, a jego częstotliwość. Przynajmniej tak mi się wydaje. Nie wiem tylko czy GM coś takiego obsluguje, bo dawno się nim nie bawilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Według mnie szybko tego nie zrobisz, ale da się. Musisz skopiować dźwięk samochodu i w każdym zwiększyć o ileś częstotliwość, np: pierwszy nie zmieniasz, drugi zmieniasz o +5Hz, trzeci o +10Hz. Im więcej zrobisz tych dźwięków, tym większa będzie jakość dźwięku. Trzeba tylko skąś załatwić edytor dźwięków, potrafiący zmieniać częstotliwość <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Ludzie wystarczy jedna biblioteka DLL od dźwięku która obsługuje frequency i zmieniać jej wartość. Niestety nie pamiętam jaka biblioteka to obsługuje ale na http://gmc.yoyogames.com/ znajdziecie ją bez problemów :)] EDIT up@ Człowieku jak byś tak chciał to robić to raz że w grze było by z 1000 plików a dwa zajmowała by tyle że masakra :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Wiem, ale czy ja to robię? :D :D . A ty nie wiesz co robiłem. Jak zrobić ruchomy, obracający się w wybranym kierunku obiekt? Przy zarejestrowanym Game Maker to proste: Transform sprite i angle, ale jak przy niezarejestrowanym? Dodatkowa zmienna (do kątu i obecnego wyglądu). I tak były do 1 obiektu 2 sprity po 300 image :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Już znalazłem. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 A możesz się podzielić tą informacją z innymi ? Może komuś się to jeszcze przyda :) ( Tak na przyszłość ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Oczywiście: Sound sytem dll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się