danielBGRJ Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Witam! Otóż mam problem z kolizją obiektów, a konkretniej tym co sie dzieje po kolizji. Otóż mamy 3 obiekty: samochód, beczkę i robaka. Gdy samochód lekko walnie w beczkę to trochę ją przesunie (czyli prawidłowo!), ale jak już lekko pyknie w robaka to po prostu jakby sie w niego "wcina". Kod na kolizje to: Collision Event with object truck: set speed to other.speed and direction to other.direction for other object: set variable speed to 0.1 No wiec jak zrobić by robak reagował tak samo jak beczka, czyli żeby po walnięciu trochę odleciał ? Plik .gmk z projektem -----> http://www.gmclan.org/up2145_12_30.html Z góry dziękuje za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 A możesz dać to na gm6? Nie wszyscy używają gm7. Powinni dać nowy punkt regulaminu "udostępniając plik z formatem gmk daj także w formacie gm6." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielBGRJ Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 - andrzej1_1 ---> A jak ja mam to ci skonwertować (czy coś w tym stylu) na .gm6? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 A możesz dać to na gm6? Nie wszyscy używają gm7. Powinni dać nowy punkt regulaminu "udostępniając plik z formatem gmk daj także w formacie gm6." Wohoo...a on ma problem z grą tworzoną w GM7, a w GM7 masz parę nowych funkcji (chyba? ;p ) itp., więc jak to sobie wyobrażasz, że ktoś miałby dać projekt ze skryptami GM7 w formacie *gm6? :) W ogóle jak on ma to konwertować!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 No właśnie... Najwyższy czas przejsc na GM7... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 GM7 śmierdzi i jest wolniejszy, no i trzeba go zarejestrować. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 GM 7 jest głupszy bo robi pliki exe x2 większe. :] Dlatego zostaję przy 6.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Przy tej kolizji dopisz: x=xprevious; y=yprevious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 ale po co ludzie w ogole ściągają teraz ten GM7... eh... GM 7 jest głupszy bo robi pliki exe x2 większe. emot11.gif lol, jak sprawdziłeś czy program jest mądry? tak czy siak GM7 jest gorszy od 6.1 . PS: xprevious i yprevious nie działają, zwracają tą samą pozycję co x i y :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielBGRJ Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 - kryniak ---> Dopisałem i nie za bardzo pomogło :( Może zamiast sie kłócić GM 6 vs. GM 7 to byście mi trochę pomogli ? :whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 PS: xprevious i yprevious nie działają, zwracają tą samą pozycję co x i y :/ To zalezy w jakim evencie sie wywola xprevious. Nie pamietam dokladnie ale chyba w step wynosi tyle samo co x, a w end step dziala prawidlowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi