pandapl Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Czy można zaimplementować do gry 2D obiekt 3D tak jak to występuję w GTA 2 (1 chyba też) gdzie budynki to obiekty 3D z nałożoną teksturą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 te budynki są rysowane izometrycznie, żadne 3D :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Tak. http://www.gmclan.org/up152_3_p.html O takie coś? Może nie zbyt dokładne, ale chodzi o sam sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandapl Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 sprawdzałem w plikach gier :P jak już są rysowane izometryczne to przez sam program ... chodzi dokładnie o to Tymon teraz tylko rozkminić jak :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 smieszne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandapl Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 bo takie miało być ^^ Czy admin mógł by się podzielić tajemnicą owego przykładu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Ja mówie, że śmieszne bo ty wymyślasz że grafika w GTA musiała być zrobiona przez program jakiś a nie normalnie przez człowieka, pomijając fakt, że domy w GTA2 nie są w 3D... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Najlepiej uzyj vertexów. I co ma izometria do gta 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandapl Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 pablo1517 chodzi mi, iż grafika jest generowana/renderowana przez program używając tekstur jak to ma miejsce w przykładzie admina. Oczywiście tekstury itp. są robione przez człowieka. Micanser problem z vertex'ami jest taki, iż każdą ścianę trzeba robić oddzielnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się