luklew Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam. Robię grę wyścigową i chcę wprowadzić, żeby była możliwość gry single player z komputerem, jednak nie wiem jak to zrobić :/ Prosiłbym o pomoc. Próbowałem szukać, ale nie wiedziałem zbytnio co wpisać w szukajce :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Chodzi o Ai przeciwników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam. Robię grę wyścigową i chcę wprowadzić, żeby była możliwość gry single player z komputerem, jednak nie wiem jak to zrobić :/ Prosiłbym o pomoc. Próbowałem szukać, ale nie wiedziałem zbytnio co wpisać w szukajce :| co zrobić- gre,samochody,single player, AI, a może co i nnego... ??? edit: @ down ale lipnie to napisał, tak mu ciężko napisać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Oj nie czepiajcie się :| napisał "żeby była możliwość gry single player z komputerem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklew Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Dokładnie. Chodzi o AI przeciwników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Nie da się tego uzasadnic,na yoyogames był kiedyś przykład wyścigów użyj szukajki i działaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Napisz sobie cały system ruchów przeciwnika reagujący na każdy szczegół lub użyj path'ów i/lub timeline'y :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklew Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Skoro nie da się, to jak zrobić żeby dojechać do mety w określonym czasie, np. odliczanie od 0:40 do 0:00 i w tym czasie musisz dojechać do mety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 alarmy,jeśli dotkniesz mety alarm się niszczy i wygrywasz,w przeciwnym wypadku gdy alrm=0,you lose... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 zrób na alarmach... edit:ale jestem wolny :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 No dobra poszukałem dla ciebie race engine może się przyda.tylko pamiętaj o creditsach dla autora. by Bonecollector Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 nie mogę tego ściągnąć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Jesli chodzi ci o to, żeby przeciwnik jechał jakąś trasą to zrób to pathami... Pozdrawiam, Kubos :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklew Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Zrobiłem ten alarm. W create dałem ten kod: alarm[0]=60*room_speed alarm[1]=1*room_speed No i stworzyłem że pierwsza informacja się pojawia (alarm 1) zaraz przy starcie no i jest info o misji, a ostatnia informacja (alarm 0) że przegrywasz i wywali cię do menu. Jednak nie działa to tak jak trzeba. Jak wyskoczy pierwsze okienko z informacją (opcja "Display Message") to zanim przeczytasz i wciśniesz ok, to już lecą sekundy, które masz na wykonanie misji. Kolejnym błędem jest, że jak przejdziesz przykładowo 1 planszę, to w drugiej pojawia komunikat z pierwszej (w tym przypadku przegrana). Jak by ktoś nie rozumiał: Zaczynasz pierwszy level i masz na wykonanie misji 60 sekund. Przechodzisz w powiedzmy 45 sekund i jest druga misja. I po 15 sekundach wywala ci że przegrałeś (45+15=60). Jak wstrzymać odliczanie w drugim levelu, które jest z 1 levelu ? I kolejny błąd to taki, że jak przegrałeś to powinna się pojawić informacja i powinno cię do menu wywalić. Informacja się pojawia, jednak do menu nic nie wywala :| Proszę o szybką pomoc i bardzo dziękuję za wcześniejszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Może wyłącz alarm ? tzn, nie używaj już go :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklew Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 To czym mam go zastąpić ? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 zrób zmiane obiektu albo daj mu parenta bez niczego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklew Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Nie rozumiem :| Bo ja chcę by w kolejnych misjach też było wszystko na czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 To zrób nowy object taki sam jak ten pierwszy i daj go dopiero w 2 roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklew Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Nic to nie daje :| Alarmy nie są przyporządkowane do postaci, tylko do roomów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklew Opublikowano 20 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Czy ktoś zechce mi pomóc? Jeszcze jedno. Jak zrobić żeby było widoczne odliczanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 chyba się nie da rysować alarmu, musiał byś co sekundę dodawać/odejmować wartości od zmiennej i tą dopiero rysować... ...Marek.:whip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklew Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Dobra. Jak zrobić że jak dojadę do mety to alarm się wyłącza ? <EDIT> Nieaktualne :) Dziękuję wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Przecież można zrobić żeby rysowało alarm draw_text(0,0,'czas:'+string(alarm[0])) U mnie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się