Tykwin Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Witam, Może moja treść wydać się głupia/niezrozumiała za co z góry przepraszam. 1)Jak można zrobić by ekran szedł centralnie za bogaterem. 2)W jaki sposób zrobić gdy nasz bohater stoi w miejscu był ruchomy że tak powiem wzdychał. 3)Czy trudno zrobić grę MMO ?? dokładniej chodzi mi o to czy trudno zrobić z gry RPG grę MMORPG Ps. Nowy avatarek :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 1. W zakladce view pod zaznaczaniem obiektu za ktorym ekran ma isc masz Hbor i Vbor odleglosc w px na jakiej ekran ma sie przesuwac. Dajesz tam polowe viewa i masz bohatera centralnie w srodku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 1. Daj odpowiednie hbor i vbor tak zeby bbyły one centrum viewa. 2. Zrób taką animację :] 3. Bardzo trudno Ps. Cieszę się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Może moja treść wydać się głupia/niezrozumiała za co z góry przepraszam. To może postaraj się, by była zrozumiała ;) . 1)Jak można zrobić by ekran szedł centralnie za bogaterem. Yhhh.. Kilka sekund temu dałem przykład: http://www.gmclan.org/up2227_11_views.html 2)W jaki sposób zrobić gdy nasz bohater stoi w miejscu był ruchomy że tak powiem wzdychał. No i masz :] . Nie rozumiem xP . 3)Czy trudno zrobić grę MMO ?? dokładniej chodzi mi o to czy trudno zrobić z gry RPG grę MMORPG Nie bierz się za to :/ . Wiesz chociaż co to jest plik (xD) i dynamiczna biblioteka (dll) ? Avatar spoko, ale mój jest oryginalniejszy :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tykwin Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Hmmm... nie wiem gdzie tego ,, view " widok ustawić najeżdżam na objekt tak krok po kroku można? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Racja, przerabianie przykładów jest głupie. W zakładce views w roomie ustawiasz x i y viewa oraz wielkość oraz x, y i wielkość viewa na ekranie (screen?). W hbor wpisz połowę długości viewa i w vbor połowę szerokości viewa :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tykwin Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 To nic nie daję domyślam się że nie wiecie o co mi chodzi może jakiś przykład hm.... taki widok jak jest w Kalonline Tibia to konkretny przykład postać mamy na środku a jak się poruszamy to idzie że tak powiem mapa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 daj 550 i będzie po środku ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tykwin Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 nic się nie zmienia ... ta pomoc z forum więc może ktoś ma 15 minut na Gadu-Gadu?? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 nawet w FAQ ju o tym piszę https://gmclan.org/up1558_11_06_12_09_pasek...__aj_cy_za.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Masz tu jeszcze mój przykład: https://gmclan.org/up2576_11_center_viewa.html Jest z widokiem od góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Nie umiesz wykorzystać informacji :| . Co ty myślisz, że ja głupi jestem i ci przykład dam? Przecież wyraźnie napisałem jak to masz zrobić, a ty mi wychodzisz z tekstem: "Nie wiem. Najlepiej daj przykład :) ." . Nie mogłem się po prostu powstrzymać i napisałem tego posta. Nawet nie przeczytałeś dokladnie mojego poprzedniego posta. Żal. Uznajmy, że chciałem w tym czymś* mieć planszę 600 x 600, a ty dostaniesz przykład z planszą 550 x 550 . I powiesz wtedy "No cóż trudno. Widać ta osoba to jakiś ułom, że mi dobrego pzykładu nie dała!" , ale i tak mimo wszystko twoja gra będzie wyglądała o wiele inaczej niż ta, którą sobie planowałeś (view będzie o 50 pikseli kwadratowych mniejszy!) . czymś - tym czego rządasz od pierwszego posta w tym temacie xD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tykwin Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Napisałeś takie coś. Racja, przerabianie przykładów jest głupie. W zakładce views w roomie ustawiasz x i y viewa oraz wielkość oraz x, y i wielkość viewa na ekranie (screen?). W hbor wpisz połowę długości viewa i w vbor połowę szerokości viewa smile.gif . Ale tam jest dwa razy X,Y są one w View in room oraz port of screen Ja mam tak ustawione: View in Room X:640 W:640 Y:480 H:480 Port of screen: X:0 W:640 Y:0 H:480 Hbor 32 Vbor 32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Ściągnołes mój przykład? Tam masz wszystko jak na tacy. Bo View in room to jest to co ma ten view obejmowac. A port on screen tomiejsce w którym ten view jest wyswietlany w roomie. X i Y to odsuniecie od brzegu ekranu a W i H to szerokosc i wysokosc (albo na odwrót :) ) tego vieva... EDIT: Mówilismy ci od 10 postów ze masz w Hbor i Vbor połowę wartości W i H z viewa <_< Bosh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się