dolaran Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Będe się streszczał. jest obiekt '1' jak w roomie pojawi sie obiekt '2' to obiekt '1' idzie i omija obiekty(solid) do obiektu '2' jak dojdzie zmienia trase i idzie do obiektu '3' i odnowa? (zalezy mi na tym by jak pojawi sie więcej obiektów '2' zeby obiekt '1' nie zmienial trasy doszedł do obiektu '2' i '3' i wtedy zaczą iśc do następnego '2' i '3' i znowu od '2' ...) Próbowałem to zrobić przy użyciu patha ale coś mi nie bardzo wychodzi i tez za pomocą kloca aleto zupełnie porażka. PROSZE POMOCY!!! :P a i jeszcze jedno obiekt '2' sie pojawia losowo na roomie a obiekty '1' i '3' są w stałej pozycji i obiekt '2' moze nawet ich być kilka ale obiekt '1' idzie do najlbliższego i pojedyńczo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Daj mu na kolizji zeby zmienił aktualny x i y do którego idzie i uzyj mp_potential_step aby szedł i omijał przeszkody. A co do obiektu nr2 to uzyj instance_nearest. A no i zmiennych zeby po kolizji z obj_2 nie poszedł do kolejnego narest obj_2. :) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Stwórz zmieną: global.toidz=1; W stepie obiektu "1" daj kod: if (global.toidz=1) { mp_potential_step(obj2.x,obj2.y,speed,0); } if (global.toidz=2) { mp_potential_step(obj3.x,obj3.y,speed,0); } I Przy kolizji z "obj2": global.toidz=2; A przy "obj3": global.toidz=1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolaran Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 ok dzieki juz doszedlem ale innym sposobem pathem jest idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi