M@ti002 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 witam. mam kilka pytan dot. HUDu. 1. mam obiekt HUD ktory ma rysowac gradientowy prostokat, ale mi go nie rysuje. co robic? 2. czy aby wszystkie obiekty "czytaly" zmienna wystarczy dodac "global.<nazwa>? 3. co zrobic, by HUD sie przesuwal wraz z obrazem? 4. czy alarm[0] sie tyczy wszystkich obiektow czy tylko tego, w ktorym jest ustawiony? na razie tyle :rolleyes: z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 1.draw_rectangle_color 2. global.zmienna=0 3 x= view_x-view y=view_yview 4. tylko jednego ...Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 a to 1. ma byc w step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 nie w draw :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 a jak zrobic aby text byl bialy? bo mam klocek draw variable i: caption: HP value: 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 draw_set_color(c_white) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 gdzie to? bo to chyba rysuje kolor a nie koloruje textu <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 w draw draw_set_color(c_white) draw_text(x,y,"lolek") Sam się przekonaj iż to będzie koloru białego :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 mam kolejne pytanie i pisze tu aby nie zakladac nowego tematu... wiem ze jest juz taki temat i go widzialem ale net mi dzisiaj BARDZO ciezko chodzi i wiadomo - szuka pol godziny, wczytuje strone kolejne pol godziny... ale do rzeczy :P mam collision hero z enemy i zeby odejmowalo 10 punktow zycia. i teraz sie zaczyna klopot... co zrobic by nie odejmowalo 100 i ssssrrrrrrruuuu -5000 tylko 100>1sek>90>1sek>80 itd. z gory dziekuje i przypominam ze mi net STRASZNIE muli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Najlepiej usuwaj ten drugi obiekt bo. Przez cały czas przez jaki obiekty kolidują dodawane są punkty. Albo ustaw tym obiektom tym innym zmienną i przy kolizji z hero zmieniaj ją na true i ustawiaj alarm który znowu zmieni ją na false :P wtedy w kolizji warunek if (other.zmienna=true) { punkty-=10 other.alarm[0]=coś other.zmienna=false } mam nadzieję że rozumiesz, choć sam się już pogubiłem ;P :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 nie rozumem ale ci dziekuje ;) (juz mi lepiej nie tlumacz :P) poradzilem sobie w inny sposob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 sorry za doble'a ale mam kolejne pytanie zeby ne zakladac nowego topicu: mam kod: x=view_xview[]+1024 y=view_yview co jest w nim nie tak bo obiekt mi sie nie pokazuje :/ wszystko inne mam tak jak w oiekcie ktory sie pojawia(roznia sie tylko tym kodem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 x = view_xview + 1024; y = view_yview + 0; PS. jesteście mistrzami w nazywaniu tematów xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 nie dziala ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 to zmniejsz 1024 na np. 100... a 0 na tez 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 ale ja mam rozdzielczosc 1024 x 768 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 To zmień na: x = view_xview + 1024 / 2; To co miałeś, to by było, że jak x = 0 lub x = koniec ekranu to dopiero ekran (s)się przewija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 dzieki Mistrzunio! dziala :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się