aaaaaa Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 var tekst; tekst = get_string( 'Wpisz nazwe: ', 'wpisz tu coś' ); I żeby to co tam napisze po naciśnieciu ok rysuwało mi się na ekranie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 W draw: draw_text( 10, 10, tekst ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Chodzi ci o to że jak napisze to to co napisałem rysuje sie na pulpicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 BŁAD nieznaleziono zmiennej tekst chodzi mi o to że jak wpisze w to okienko np SUPER to jak klikne ok to później będzie to się rusowało w grze w roomie ten kod co podałem wyżej to ja mam w GAME START Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 w create daj: tekst = ''; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Bo to musi być w tym samym obiekcie co zmienna :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 noi jest w tym samym objekcie Maxpayne : teraz nie ma błędu ale nic się nie rysuje :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 w create: tekst = ""; w game start: tekst = get_string( "Wpisz tu coś: ", "LOL" ); w draw: draw_text( 10, 10, string( tekst ) ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Dzięki działa jeszcze jedno żebuy tekst nie mógł być dłuższy niż 10 liter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Coś takiego mi przez myśl przychodzi: Create: znaki = 0; Any key: znaki +=1 Backspace: znaki -= 1 Step: if znaki <= 0 { znaki = 0 } if znaki => 10 { znaki = 10 show_message('Limit znakow wykorzystany') } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Step: CODEif znaki <= 0 { znaki = 0 } if znaki => 10 { znaki = 10 show_message('Limit znakow wykorzystany') } To jak znaki będzie wynosić 10, to już nic nie da się zrobic bo w każdym stepie będzie pojawiał się komunikat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 string_width(tekst)*5 > 10 ...Marek :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 tekst = get_string( "Wpisz tu coś: ", "LOL" ) tekst=get_string("Wpisz tu coś:","LOL") if(string_length(text>10))text=string_copy(text,1,10) :) @down Odpowiedź na PM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 @UP: To się chyba za dobrze na GM nie znasz .. <_< Edit: czemu skasowałeś tego edita ? :P @UP xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się