Skocz do zawartości

shootgun


Rekomendowane odpowiedzi

step hero:

direction=point_direction(x,y,obj_celownik.x,obj_celownik.y)

if mouse_check_button_pressed(mb_left)
repeat (5 )
{
instance_create(x,y,obj_pocisk)
}

 

create pocisk:

direction=-9+hero.direction+random(20)
image_angle=direction
speed=10

 

...Marek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerobiłem troche przykład

zamiast spacji zrobiłem Global left button i strzela jak z karabinu wiec chciałem ograniczyć strzał alarmem

Global left button:

if ready=1
{
switch(aktywna)
{
    case 1:
    if (b[0,1]>0) // jeśli stan amunicji jest więksy od zera
    
    {
        a=instance_create(x,y,pocisk)// twozy pocisk
        a.sprite_index=b[0,2] // nadaje mu sprita
        a.speed=b[0,3] //nadaje mu speed
        a.damage=b[0,4] //definiuje zmienna demage
        b[0,1]-=1 // odejmuje od stanu amunicji jeden pocisk
        ready=0
        alarm[0]=10
    }   break
        
      
    case 2:
    if (b[1,1]>0)
    {
        c=instance_create(x,y,pocisk)
        c.sprite_index=b[1,2]
        c.speed=b[1,3]
        c.damage=b[1,4]
        b[1,1]-=1
    }  break
    
    
    case 3:
    if (b[2,1]>0)
    {
        c=instance_create(x,y,pocisk)
        c.sprite_index=b[2,2]
        c.speed=b[2,3]
        c.damage=b[2,4]
        b[2,1]-=1
    }  break
    
    
    case 4:
    if (b[3,1]>0)
    {
        c=instance_create(x,y,pocisk)
        c.sprite_index=b[3,2]
        c.speed=b[3,3]
        c.damage=b[3,4]
        b[3,1]-=1
    }  break
    

}
}

i nie pasuje mu to if ready=1

jak to wkomponować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...