trolu122 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 szukam przykładu shootguna ale nie wiem czy źle to pisze czy co bo nic nie wyszukuje a 64Digits nie działa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 step hero: direction=point_direction(x,y,obj_celownik.x,obj_celownik.y) if mouse_check_button_pressed(mb_left) repeat (5 ) { instance_create(x,y,obj_pocisk) } create pocisk: direction=-9+hero.direction+random(20) image_angle=direction speed=10 ...Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 hmm nie wiem jak to wyjdzie... bo na jednym pocisku mam 4 bronie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Ja często mam na 1 pocisku nawet i 10 broni tylko sprite i kilka zmiennych mam zmienionych :) da się wszytko tylko trzeba chcieć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 poprostu w przyciśnij CTRL wklejasz instance_create(x+0,y+0,pocisk) instance_create(x+10,y+0,pocisk) instance_create(x-10,y+0,pocisk) pocisk - wklejasz nazwe objektu pocisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 dopasuj mój kod do tego również mojego przykładu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 przerobiłem troche przykład zamiast spacji zrobiłem Global left button i strzela jak z karabinu wiec chciałem ograniczyć strzał alarmem Global left button: if ready=1 { switch(aktywna) { case 1: if (b[0,1]>0) // jeśli stan amunicji jest więksy od zera { a=instance_create(x,y,pocisk)// twozy pocisk a.sprite_index=b[0,2] // nadaje mu sprita a.speed=b[0,3] //nadaje mu speed a.damage=b[0,4] //definiuje zmienna demage b[0,1]-=1 // odejmuje od stanu amunicji jeden pocisk ready=0 alarm[0]=10 } break case 2: if (b[1,1]>0) { c=instance_create(x,y,pocisk) c.sprite_index=b[1,2] c.speed=b[1,3] c.damage=b[1,4] b[1,1]-=1 } break case 3: if (b[2,1]>0) { c=instance_create(x,y,pocisk) c.sprite_index=b[2,2] c.speed=b[2,3] c.damage=b[2,4] b[2,1]-=1 } break case 4: if (b[3,1]>0) { c=instance_create(x,y,pocisk) c.sprite_index=b[3,2] c.speed=b[3,3] c.damage=b[3,4] b[3,1]-=1 } break } } i nie pasuje mu to if ready=1 jak to wkomponować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 A w create dałeś ready=1? A może ten kod jest w innym obiekcie niż zmienna? Jaki błąd wyskakuje bo nie jestem wróżką? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 A w create dałeś ready=1? nie :P juz działa :D jeszcze pytanie do marka, a jak pocisk ma damage jakieś tam i przeciwnik ma life to kolizja pocisk z przeciwnikiem ->??? żeby od life odjąć damage? upek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Up grade - owałem przykład Plik :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 www.serverek02.republika.pl/sonique.gm6 takie coś żem zrobił z tamtego twojego starego przykładu i przykładu strzelanki Jakluba :) teraz bede musiał jekieś AI dla wrogów zrobić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 O matko :o ale popieprzone :P https://gmclan.org/up1558_11_trolu.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 co popieprzone? :P to jeszcze nie jest gra tylko taki eee silniczek :D kosztowało mnie to dużo trudu i pracy :D :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się